הפשע בנתניה: כוחות בילוש, שוטרים, לוחמי יס"מ ולוחמי מג"ב פושטים בימים האחרונים על יעדים עבריינים מחוללי פשיעה. בפעילויות על דירות המגורים שלהם ועל העסקים שלהם על מנת לסכל את פעילותם הפלילית המטילה אימה על תושבי העיר. בעקבות סדרת אירועים של פיצוץ מטען חבלה בתחילת השבוע בשכונת מגורים ובהמשך ירי לעבר אדם ופציעתו, הופעלו כלל האמצעים על מנת שאותם עבריינים לא יהוו איום במרחב הציבורי.
1 צפייה בגלריה
פריצה לדירת המסתור בנתניה
פריצה לדירת המסתור בנתניה
פריצה לדירת המסתור בנתניה
(צילומים: דוברות המשטרה)
שוטרי תחנת חדרה פשטו יחד עם בלשים מתחנת נתניה וכוחות לוחמים של מג"ב על דירת מסתור ברחוב בני בנימין בנתניה בה התחבאה החולייה. השוטרים פרצו את דלת הבית ובמקום עצרו ארבעה חשודים, שלושה מהם תושבי חדרה בגילאים 34,31,29 ואחד מהם תושב נתניה בן 30. בדירה נתפס נשק איירסופט והחשודים נעצרו לחקירה בתחנת חדרה שבסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

דירת המסתור בנתניה
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

השוטרים פרצו את דלת הבית ובמקום עצרו ארבעה חשודים, שלושה מהם תושבי חדרה בגילאים 34,31,29 ואחד מהם תושב נתניה בן 30. בדירה נתפס נשק איירסופט והחשודים נעצרו לחקירה בתחנת חדרה בסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.