רויטל ואבי הלוי יושבים בימים אלה שבעה על בתם סתו (27) ז"ל, שנהרגה בתאונת טרקטורון בעת חופשה באי סנטוריני ביוון עם בן זוגה. ביום שישי האחרון ליוו אותה בני משפחתה ורבים מחבריה למנוחת עולמים בבית העלמין צור שלום בקרית ביאליק. בתום ההספדים, הושמע שירו של הזמר עידן חביב "שלמים", השיר שסתו ובן זוגה בחרו לצעוד לצליליו לחופה, בעוד חודשיים.
4 צפייה בגלריה
 עדן (משמאל) וסתו הלוי ז"ל
 עדן (משמאל) וסתו הלוי ז"ל
עדן (משמאל) וסתו הלוי ז"ל
(צילום: פרטי)
האחות עדן מספרת למיינט קריות: "היה רצף של אירועים של ביש מזל אחרי ביש מזל, וסתו לא אתנו. אנחנו כואבים ורוצים לספר איזה אדם היא היתה, אבידה גדולה לכולם".

4 צפייה בגלריה
משפחת הלוי
משפחת הלוי
"אבדה גדולה לכולם". משפחת הלוי
(צילום: פרטי)

הטלפון בבית משפחת הלוי צלצל בשעה 21:30 בערב ביום שני האחרון, על הקו היה הארוס של סתו, שבישר על תאונת הדרכים. "היא היתה בתקופה עמוסה ורצתה לצאת לחופש במרווח בין הלימודים. אבל אז קרתה התאונה ורצף אירועים של ביש מזל אחד גדול.
"היא נסעה על טרקטורון לאט, תמיד היתה זהירה, אבל אז התרחשה התאונה. הארוס שלה אמר לנו שהיא בבית חולים ואנחנו כבר חיפשנו טיסות מישראל כדי להיות איתה, אבל בתוך חצי שעה הגיעה ההודעה הקשה - סתו נפטרה. זה אסון שאי אפשר לעכל".

4 צפייה בגלריה
 עדן וסתו הלוי ז"ל
 עדן וסתו הלוי ז"ל
קצינה מצטיינת. עדן וסתו
(צילום: פרטי)

בימים אלה רבים באים לנחם את משפחת הלוי בביתם: "סתו היתה תמיד תלמידה מצטיינת, חמדה בכיתת מצטיינים, הוציאה מאה בכל הבגרויות היתה קצינה מצטיינת בקורס ייחודי ביחידת 8200 של חייל במודיעין בו שירתה, ולמדה בשנה החמישית ללימודי רפואה בירושלים, היתה עוזרת רופא בבית החולים הדסה הר הצופים ועבדה כאנליסטית בחברת היי-טק. באמת כל דבר שהיא נגעה בו, הצליחה. היא חלמה להיות רופאה ולצערי את הלימודים היא כבר לא תסיים".

4 צפייה בגלריה
סתו הלוי ז"ל
סתו הלוי ז"ל
"כל דבר שהיא נגעה בו - הצליחה". סתו הלוי ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

בחודש יולי אמורה היתה סתו להינשא לבן זוגה: "היא היתה רגע לפני חתונה, בשיא הפריחה של החיים שלה. חשוב לנו שכולם ידעו לא רק כמה טובה ומצטיינת היתה סתו בכל דבר שהיא נגעה בו, שידעו עד כמה היא היתה בן אדם טהור, עם לב גדול ומיוחד, ככל שמגיעים אנשים ומספרים עליה אנחנו מבינים ומגלים עוד על האדם שהיתה, זו אבדה ענקית לא רק לנו אלא לכל מי שהכיר את סתו".
סתו הותירה אחריה הורים, רויטל ואבי, אחות עדן (34) ואח ניב (24).