מי שגר בנתניה לא חלם שהוא ירגיש ניו יורק סיטי, והכל "בזכות" פקקים. אז רגע לפני שאתם יוצאים מהבית, כי הרי אין ברירה וצריך להגיע לעבודה או לעצור לעשות קניות בסופר, כדאי שתכינו את הסטופר, סבלנות ואולי גם פלייליסט שהכנתם מבעוד מועד. נסיעה נעימה.
5 צפייה בגלריה
הפקק בפולג
הפקק בפולג
מתחיל מוקדם בבוקר. הפקק בפולג
(צילום: נטאלי סילבר)
היציאה מפולג והירידה לכביש החוף
כל בוקר כבר מהשעה רבע לשבע, מתחיל באזור עומס בלתי רגיל של תושבים שנוסעים מחוץ לעיר. מה מחכה לכם? נסיעה בעצלתיים, שבחלק גדול ממנה תגלו שאתם בכלל עומדים. צפירות של נהגים ששכחו את הקפה על השיש, וגם מחשבות על למה אתם עושים את זה לעצמכם, ואולי הגיע הזמן לעבור לעבוד בהייטק, או כל עבודה אחרת... מהבית!
5 צפייה בגלריה
 הפקק מרחוב יד חרוצים לגיבורי ישראל באזור התעשייה
 הפקק מרחוב יד חרוצים לגיבורי ישראל באזור התעשייה
הפקק מרחוב יד חרוצים לגיבורי ישראל באזור התעשייה
(צילום: נטאלי סילבר)
א.ת ספיר ברחוב גיבורי ישראל לשני הכיוונים
זהו בלי ספק הפקק השנוא על כל מבקרי האזור. לא רק התושבים שמגיעים לעבודה או ללמוד, אלא גם לכל חובבי העיצוב והקולינריה שמחפשים שופינג באווירה של חו''ל ונתקעים בפקק שבו הם יכולים לחלום בהקיץ, כי יש להם המון זמן לעשות את זה. וכן, שני הנתיבים עמוסים ופקוקים, אז גם אם בחרתם להיכנס, יהיה לכם קשה לברוח מהפקק הבא.
ליאור, תושב העיר: "זה פקק סיוטי שסותם את הכניסה לאזור התעשייה. יצא לי לא פעם לעמוד שם שעה שלמה, בעיקר אחרי הצהריים, החל מהשעה שלוש ועד שש בערב, פקק אחד ארוך ומעצבן. גם באזור הצפוני שם יש את חברת סלקום וחברת חשמל מאוד עמוס לכל אורכו".
5 צפייה בגלריה
הפקק מבית ליד לכיוון נתניה
הפקק מבית ליד לכיוון נתניה
הפקק מבית ליד לכיוון נתניה
(צילום: נטאלי סילבר)
בכניסה לעיר מכביש 57
בשורה לכל מי שמגיע מאזור צומת בית ליד (השרון) לכיוון נתניה: אל תיכנסו לאזור בין השעות שבע בבוקר ועד תשע בבוקר, וגם לא בין שלוש לחמש, כי אז מחכה לכם נסיעה מייגעת ומייאשת, במיוחד אם בחרתם ברכב עם הילוכים. הכביש מרכז אליו כלי רכב מצומת ניצני עוז (כביש שש), מושבים, כולל כפר יונה, תנובות, נורדיה, בית יצחק וכו', וגם כאלו הפונים ימינה מכביש 4. הזמן הכי מושלם לנסיעה בכביש הזה היא בשעה 12 בצהריים, אז הוא פנוי במיוחד.
היציאה מאזור התעשייה הישן
הכניסה לאזור דווקא הולכת רגוע, ודיי מהר, אבל היציאה היא כבר סיפור אחר, והכל בגלל דוד פנקס- הרחוב המרכזי שתמיד עמוס בשעות הפעילות (מהבוקר ועד חמש), וגם בגלל הכביש שמתחבר לנתניה, קרי פניה שמאלה מאזור התעשיה לכביש 57, אל תוך העיר. אז תכינו את גלגל''צ וגם איזה דרינק קריר ברכב, כי זמן הנסיעה יכול להגיע עד שלושים דקות בשעות אחר הצהריים המוקדמות.
5 צפייה בגלריה
עמוס בכל שעות היום. הפקק ליד קניון השרון
עמוס בכל שעות היום. הפקק ליד קניון השרון
עמוס בכל שעות היום. הפקק ליד קניון השרון
(צילום: נמרוד גליקמן)
רחוב רזיאל בפנייה שמאלה לכיוון קניון השרון
רחוב רזיאל משדרות ששת הימים ועד הרמזור שמאלה לקניון השרון עמוס בכל שעות היום. הסיבה לעומס הקובע היא בשל העובדה כי דווקא לרחוב זה, מתנקזת הרבה תנועה של אנשים שיוצאים מצפון העיר ומאזור השוק. זמן הנסיעה הצפוי לכם הוא בין חצי שעה ביום שישי ורבע שעה ביום רגיל. קל!
רחוב סמילנסקי
תכירו את הרחוב שמנקז אליו תנועה במשך כל היום, הודות למיקומו במרכז העיר. בנוסף, הוא מתחבר לרחוב שמואל הנציב, מה שאומר שגם בבוקר וגם בצהריים מאוד עמוס. אם אתם לא חייבים לקנות שמלה או לאכול גלידה עם הילדים, פשוט תתרחקו. בנוסף, אם תבחרו בכל זאת לנסוע דרכו, תזכרו שהזהרנו אתכם כי הרחובות היוצאים ממנו, שדרות ירושלים - הרצל ועד ההמשך שלו - שמואל הנציב, גם ידרשו מכם אורך רוח, כי מדובר ברחובות מאוד עמוסים ולפיכך מאוד מאוד פקוקים. בעיקר בשעות הבוקר והצהריים. בערב התנועה זורמת.
5 צפייה בגלריה
רחוב הרצל בנתניה. הוציא כיסא ים מברזל ותקף
רחוב הרצל בנתניה. הוציא כיסא ים מברזל ותקף
מוביל לפקק הגדול ביגאל אלון. רחוב הרצל
(צילום: יאיר שגיא)
רחוב יגאל אלון והרחובות הסמוכים מסביב לתחנה המרכזית
ידוע לכל שזהו אזור פעיל ושמח, ולפיכך גם פקוק. לכן כדאי פשוט שתתכננו את הזמן שלכם, כך שלא תצטרכו להגיע לאזור בשעות הבוקר המוקדמות (שש עד שמונה) וגם לא בשעות הערב (שש עד שמונה), כי אז האזור פעיל, בעיקר סביב התחנה המרכזית, שדרות בנימין, אחד העם, חלוצים וכמובן רחוב הרצל. כן, כן - כולם מתנקזים אליו, ולכן צפוי לכם פקק בין רבע שעה לעשרים דקות לפחות.
צומת דיזנגוף ורמז
הרחובות שמתנקזים לרחוב סמילנסקי ומרכז עיר כי אלו רחובות צרים וחד סטריים. עוברת שם הרבה תנועה ולכן נסיעה דרך רחובות אלו מבטיחה לכם עיכוב של לפחות רבע שעה.
לנטוס קריית השרון
הסיבה לפקק באזור, היא בגלל שיש שם מרכז מסחרי אלון ולכן מתנקזת לשם תנועה ערה של כלי רכב שמתחילה בשעות הבוקר ונמשכת לסירוגין עד שעות הערב, מה שמבטיח לכם פקקון אחד לפחות של עשר דקות מינימום, שזה לא נורא כמו הפקק שמחכה לכם שם בימי שישי, שיגזול מזמנכם חצי שעה לפחות.
כל העדכונים - חדשות נתניה