נתניה משחררת לחץ: השבוע נפתח באזור התעשייה פולג בעיר מתחם Smash Room (ספלאש רום) ובו חדרי שחרור זעם וחדרי צבע לשחרור כל הלחצים: "כאן אפשר להשתחרר בצורה הכי בטוחה שיש מכל הלחצים שישנם. מתאים לילדים ליהנות במהלך החופש הגדול, אבל גם למבוגרים".
2 צפייה בגלריה
משחררים זעם בנתניה
משחררים זעם בנתניה
משחררים זעם בנתניה
(צילומים: ספלאש רום)
"חדר צבע, או Splatter Room, הוא מרחב יצירתי שבו ניתן לשחרר את היצירתיות שלכם ולהתיז צבע על הקירות, הרצפה והתקרה בצורה חופשית ומשוחררת", אומרים הבעלים של המתחם, "אנחנו מספקים לכל המשתתפים חליפות חד-פעמיות, משקפי מגן וכפפות כדי להגן על הבגדים והעור. עם זאת, מומלץ לבוא בבגדים נוחים שאפשר ללכלך במקרה הצורך.

2 צפייה בגלריה
הילדים נהנים מהתזת צבע
הילדים נהנים מהתזת צבע
הילדים נהנים מהתזת צבע
(צילום: ספלאש רום)

"אנחנו משתמשים בצבעים לא רעילים וידידותיים לסביבה, הצבעים קלים לניקוי וניתן להסירם בקלות מכל המשטחים. הצבעים הם גם על בסיס מים וניתנים לניקוי בקלות מהעור והבגדים. בכל מקרה, אנחנו מספקים גם חליפות מגן ומשקפי מגן".

חדר הזעם בנתניה
(צילום: ספלאש רום)

קראו גם:

תושבי נתניה, מרגישים לחוצים?


במתחם ישנם גם חדרי זעם, בו ניתן לשחרר אנרגיה: "המקום המיוחד הזה מאפשר לשבור ולהרוס מגוון פריטים כמו בקבוקים, מכשירי אלקטרוניקה ישנים ורהיטים בצורה בטוחה ומהנה", מסבירים בעלי המתחם, "המטרה היא לשחרר לחצים וכעסים בצורה מבוקרת ובטוחה. ב-Smash Room ניתן לשבור צלחות, כוסות, מכשירים אלקטרוניים ישנים, רהיטים וכלי מטבח.
מה עם בטיחות?
"כל המשתתפים מקבלים ציוד מגן מלא (כולל קסדה, כפפות ומשקפי מגן) והדרכה לפני תחילת הפעילות. ההשתתפות בחדר הזעם מותרת מגיל 16 ומעלה. מתחת לגיל זה נדרשת ליווי מבוגר".

Smash Room ממוקם ברחוב המלאכה 8 באזה"ת פולג, נתניה.