אחרי 15 סניפים ייחנך בקרוב בנתניה הסניף ה-16 של רשת מוצרי הכל לבית, "בום", הנחשבת כרשת הסטוק הזולה בישראל.
2 צפייה בגלריה
סניף של רשת "בום"
סניף של רשת "בום"
סניף של רשת "בום"
(צילום: יח"צ)
מחירי הפריטים ברשת נעים מ-2.5 שקלים ועד לכמה עשרות שקלים בלבד. כמו כן אפשר למצוא בחנות מחלקות שונות של מוצרי חשמל, מקררים וטלוויזיות וגם מוצרים חד פעמיים, כלי בית ומטבח, מוצרי טקסטיל, פריטים לארגון ימי הולדת, שבתות חתן, אירוסין וחינות.

2 צפייה בגלריה
סניף של רשת "בום"
סניף של רשת "בום"
סניף של רשת "בום"
(צילום: יח"צ)

הבעלים של הרשת הוא אלי להב, (70), שנחשב לאחד מפורצי הדרך בישראל בתחום הקמעונאות. הוא החל את דרכו בבאר-שבע שם הקים מרכולי ענק כמו "מחסני להב", "חוצות להב" ולבסוף את הגרנד קניון באר-שבע. במקביל כיהן כנשיא הפועל באר-שבע בשנות הזוהר שלה.
לפני כשש שנים פתח להב יחד עם בנו אמיר את חנות בום הראשונה בבאר שבע על שטח של 2,500 מ"ר ליד הרכבת במבנה בבעלותו ובקונספט של מקס סטוק. כאשר היתרון של להב - שהוא משלם במזומן לספק, לפעמים לפני שהסחורה מגיעה.
בשנה האחרונה הגביר להב את קצב פתיחת הסניפים. הרשת מונה כיום 15 סניפים בשטח של 1,500 מ"ר עד 3000 מ"ר והסניף בנתניה יהיה מן הגדולים שברשת.

קראו גם:

אלי להב: "כמו בכל הערים שבהן פתחנו סניפים עד כה גם בנתניה באנו לעשות טוב לצרכנים. סוף סוף גם הם יוכלו ליהנות ממחירים חסרי תקדים ומשפע עצום של מוצרים".
מנכ״ל הרשת יוסקה זוזוט אמר: "הסיסמה המובילה שלנו היא שגם בסניף הזה כמו בכל סניפי הרשת ייכנסו רק המוצרים הזולים ביותר עם המבחר העשיר ביותר בארץ. כי מה שלא זול לא נמצא פה".