מקרה חמור נחשף בנתניה: תושבת העיר, אם לשמונה, חשודה כי סיממה את ילדיה על מנת לקבל קצבאות מהביטוח לאומי. האם נעצרה.
1 צפייה בגלריה
(המוסד לביטוח לאומי | צילום: אביגיל קדם)
חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו לאחרונה בחקירה סמויה, עם קבלת מידע מהקהילה, בדבר חשד כי תושבת נתניה נותנת עפ"י החשד לבנותיה, בנות 6 ו – 7, חומרים שונים על מנת לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים הנאמדים בכ –50,000 שח כל חודש.
קראו גם:
חוקרי המשטרה בתחנת נתניה עצרו את החשודה, החרימו חומרים ומסמכים רפואיים להמשך מיצוי ראיות. בנוסף , גורמי רווחה עורבו לטובת טיפול בכלל הילדים, ותשאול הקטינים ע"י חוקר מוסמך מטעמם. בכוונת המשטרה להביאה הבוקר לדיון בבימ"ש השלום בפ"ת, בבקשה להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.
האם וילדיה, מוכרים למחלקת הרווחה בעיר, מבהירה טלי מולנר, מחזיקת תיק הרווחה בעיר נתניה. "בדבר כזה עוד לא נתקלתי", היא מספרת ומוסיפה: "אני מכירה את המשפחה. האמא שנים מקבלת קצבאות ומבקשת עזרה ואם זה מה שהיא עשתה מדובר בפגיעה קשה. שהייתי מבקרת אצלה בבית הילדים היו נראים על הרצף ולא ממש בריאים ובגלל זה לא ממש הלכו לבדוק את השמועות. זה שיא חדש שלא הכרנו, לסמם ילדים לפני ועדות. היא הפכה את זה לדרך חיים לבקש עזרה מאחרים. אני בהלם. כואב הלב על הילדים".
לעדכונים - חדשות נתניה