תושבי רחוב הירקון בכפר יונה נדהמו לגלות הבוקר (חמישי) צלב קרס ענק שרוסס על פניה של ראש עיריית כפר יונה שושי כחלון כידור, שהתנוססו על שלט הבחירות שנתלה על הגדר של אחד הבתים. לטענתם, מדובר במעשה ונדליזם חסר רגישות.
2 צפייה בגלריה
שלט הבחירות של שושי כחלון כידור
שלט הבחירות של שושי כחלון כידור
שלט הבחירות של שושי כחלון כידור
(צילום: שרית קרויטרו)
"זה מחזה רע לראות דבר כזה בבוקר'', מבהיר מיקי תושב השכונה שנדהם לגלות את מעשה הוונדליזם. לדבריו, "אני לא יודע מתי עשו את זה, בטח בלילה. אני מקווה שיתפסו את האשם במעשה ויבדקו מצלמה מצלמה. אסור לעבור על זה בשתיקה. במיוחד לנוכח הפילוג שעוברת המדינה שלנו''.
עוד טוענים התושבים כי מדובר במעשה שפל הגובל באנטישמיות, דבר שאינו מקובל בעיניהם ולטענתם אינו מתאים לרוח השכונה. "לאיפה הגענו? לרסס צלב קרס בשכונה שבה סביר להניח מתגוררים גם ניצולי שואה? זה כבר גובל בחוסר טאקט ומשחק מלוכלך'', אומרת תושבת השכונה שמבקשת להבהיר כי היא לא מתכננת להצביע לכידור, אבל היא מגנה בתוקף כל מעשה ונדליזם שכזה.

2 צפייה בגלריה
שושי כחלון כידור
שושי כחלון כידור
שושי כחלון כידור
(צילום: אביבית איזקסון)

קראו גם:

בעקבות המקרה מיהרה כחלון כידור להגיש תלונה בתחנת משטרת שדות. "מדובר בחציית כל הקווים האדומים", אמרה כחלון כידור. "זהו פשע שנאה שאין לקבל בשום מקום, ובוודאי לא בכפר יונה, שהיא עיר סובלנית, פתוחה ומלוכדת. לא נשכח לאן עלולה להוביל שנאה, ודי אם נזכיר את ההסתה שהובילה לרצח הנורא של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.
היא הוסיפה: "אני מצפה מיריביי הפוליטיים לגנות בפה מלא את המעשה הנפשע. את המחלוקות בינינו ננהל אך ורק מתוך כבוד הדדי וסובלנות. אין ולא יהיה בכפר יונה מקום להסתה, אלימות וגזענות. אני ממשיכה ואמשיך בדרכי למען כלל תושבי כפר יונה. אלימות ושנאה לא ירתיעו אותי".
מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה בנושא".