ספסלי החברות לזכרו של דור זימל: מאז נפילתו של רס"ן דור זימל ז"ל מאבן יהודה, מספר שבועות לפני חתונתו לשיר שגיב, החליטו הוריו ומשפחתו להקים ספסלים ברחבי הארץ לזכרו. כעת לאמו השכולה, שרון, יש בקשה מיוחדת.
3 צפייה בגלריה
מנציחים את רס"ן דור זימל ז"ל
מנציחים את רס"ן דור זימל ז"ל
מנציחים את רס"ן דור זימל ז"ל
(צילומים: פרטי)
דור זימל היה סמ״פ בנח״ל, פלוגה של 140 מילואימניקים, להם דאג בכל יום מתחילת המלחמה כמו אבא. במהלך המילואים, דור בחר להציע נישואין לשיר אהבת חייו, עם הפקה מהסרטים, על חוף הים בארסוף. קצת אחרי ההצעה המרגשת, ב-17 באפריל, דור נהרג מפגיעת טיל בגבול לבנון. הוא נפגע בראשו, ולאחר 5 ימים של מאבק נפטר מפצעיו.

3 צפייה בגלריה
דור זימל וארוסתו שיר שגיב
דור זימל וארוסתו שיר שגיב
דור זימל וארוסתו שיר שגיב
(צילום: פרטי)

קראו גם:

במותו הציל דור ז"ל שבעה בני אדם שלהם נתרמו איבריו. בנוסף לכך שליבו הושתל בגופו של מרסלו, הושתלו ריאותיו בבן 24 במרכז הרפואי שיבא, כבד וכליה הושתלו בבן 68 בהדסה, אונת כבד בבת שמונה חודשים בשניידר, וכליה נוספת בבן 58 בבילינסון.
במשפחה החליטו להנציח את דור ביוזמה מקורית המחברת את כל האהבות שלו יחד - אהבת הארץ, האהבה לים ואהבת האדם - ולהקים "ספסלי חברות" לאורך חופים ואתרים שונים בארצנו היפה שכל כך אהב.

3 צפייה בגלריה
רס"ן דור זימל ז"ל
רס"ן דור זימל ז"ל
רס"ן דור זימל ז"ל
(צילום: פרטי)

הסופר, הסטנדאפיסט ואיש התקשורת חנוך דאום פרסם אמש (ראשון) בדף הפייסבוק הפופולרי אותו הוא מתחזק את בקשתה של שרון, אמו השכולה של דור ז"ל: "אימו של דור ומשפחת זימל כולה מבקשת שיהיו גם לזכר בנם ספסלים כמקום מפגש ומרגוע, לכל מי שירצה לקחת נשימה ולשבת מול הים ולהירגע.
"אני פונה לבקשת אימו של דור ז״ל ליצרני ספסלים בשילוב עץ וברזל או אנשים שמכירים כאלה, שיהיו מוכנים לייצר את הספסלים בעיצוב הייחודי שהמשפחה בחרה במחירי עלות- ואני פונה גם אל גורמים ברשויות מקומיות או חברים שעובדים בגופים כמו רשות הטבע והגנים או קק״ל וחושבים שיש להם דרך לעזור למשפחת זימל המקסימה, שישלחו הודעה לשרון המקסימה אימו של דור: 052-9426388".