תושבת קרית השרון רויטל ביטון התעוררה ביום שני שעבר בלילה וגילתה כי בזמן שבני הבית ישנו שנת ישרים, מישהו ניקב לה את צמיגי הרכב.
2 צפייה בגלריה
שכונת קרית השרון בנתניה
שכונת קרית השרון בנתניה
שכונת קרית השרון בנתניה
( צילום: עידו ארז)
פוסט שפרסמה לאחר המקרה חשף כי מדובר בתופעה שמתרחשת בחודש האחרון ברחבי השכונה ולטענת התושבים גם באזורים בהם יש מצלמות.
ביטון מספרת שהיא התעוררה בליל יום שני לרעש אבל רק בבוקר כשניגשה לרכב כדי לנסוע לעבודה, היא גילתה כי מישהו ניקב לה שני צמיגים בצד הנהג.
"אין לי מושג מי עשה את זה", היא מבהירה. "אין לנו שונאים ולא רבנו עם אף אחד, לכן ממש לא ברור לי למה עשו לנו את זה. פינצ'רו לנו שני גלגלים, לא אחד. בעיניי זה ונדליזם לכל דבר''.

2 צפייה בגלריה
אחד מהצמיגים שנוקבו
אחד מהצמיגים שנוקבו
אחד מהצמיגים שנוקבו
(צילום: פרטי)

רויטל מספרת שבעקבות המקרה היא הזמינה למקום משטרה אבל גם לשוטר לא היתה תשובה למה זה קורה. "לא הגשתי תלונה כי לצערי אין הרבה מה לעשות, לכן פרסמתי פוסט. מהתגובות הבנתי שזה קורה הרבה בשכונה שלנו".
הופתעת לנוכח גל התגובות?
"מאוד. לא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות. הופתעתי לגלות שיש כל כך הרבה מקרים כאלו בשכונה. יכול להיות שאלה נערים או ערבים שהחליטו לעשות לנו טרור סמוי".
תושבת נוספת שגילתה כי לא רק לה ניקבו צמיגים בבניין אומרת: "קשה לי להגיד אם מדובר בתופעה חדשה אבל לנוכח העובדה שזה קרה לי פעמיים תוך חודש אז ברור שזה כבר מוזר. מה שמפחיד זה שגם בבניין כמו שלנו שיש בו מצלמות, זה קורה. פעמיים לי ופעם לשכן שחונה סמוך אליי, אבל אף אחד לא יודע מי עושה את זה ולמה''.

קראו גם:

ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא בבדיקה.
מעיריית נתניה נמסר: "מנהל האכיפה בעירייה פועל אל מול משטרת נתניה לבדיקת היקף התופעה. במקביל יתגבר המנהל את סיורי השיטור העירוני, בשילוב המש"ק המקומי החדש שנפתח בקרית השרון. המש"ק - מרכז השיטור הקהילתי - מנוהל על ידי שוטר ומתפקידו לרכז מתנדבים לטיפול בסוגיות העולות בקריה"