"לא יזכה להכיר את אבא": בשבוע שעבר התקיימה ברית מרגשת לבנו של הלוחם רס"ל טל שועה ז"ל, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה בגיל 31. בהלוויתו של שועה, ספדה לו אלמנתו ענבר, שהייתה אז בתחילת הריונה ואמרה: "השארת מתנה קטנה שלא אשכח אותך".
3 צפייה בגלריה
הברית לבנו של טל שועה ז"ל בכפר סבא
הברית לבנו של טל שועה ז"ל בכפר סבא
הברית לבנו של טל שועה ז"ל בכפר סבא
(צילומים: פרטי)
טקס הברית נערך בבית כנסת בכפר סבא, שנקרא על שמו של טל שועה ז"ל. תורם שלא הכיר את ההורים והמשפחה, החליט לקרוא לבית הכנסת שבנה על שמו של טל לעילוי נשמתו, ולכן היה ברור מאליו ששם יתקיים טקס הברית. רק לצער כולם, בלעדי טל.

3 צפייה בגלריה
החתונה והלוויה של טל שועה
החתונה והלוויה של טל שועה
החתונה והלוויה של טל שועה
(צילומים: החתונה - גוני ראש; הלוויה - הרצל יוסף)

קראו גם:
ענבל סיפרה ל-ynet, כי טל, שכבר ידע שעתיד להיוולד להם בן זכר הספיק לבחור את שמו של הילד: עוז ישראל. "אחרי כל מה שקרה לא היה לי ספק שככה יקראו לילד", שיתפה האלמנה.
"עוז-ישראל מאוד דומה לו. וזה הדבר הראשון שהיה לי חשוב", אמרה האם, "התפללתי שלפחות כשאסתכל עליו אראה חלק ממנו. הוא ילד מדהים. כשהוא נולד הייתה לו הילה מסביב. אף אחד לא נשאר אדיש וכל אנשי הצוות התפרקו שם".

3 צפייה בגלריה
טל שועה
טל שועה
טל שועה
(צילום: דובר צה"ל)

היא הגדירה את הברית 'שמחה מהולה בעצב' והוסיפה: "המון אנשים באיזשהו מקום חיכו לילד הזה. כי זה מרגיש שחלק ממנו חזר. זה נראה כאילו חלק מטל כאן. לילד שלי אספר שאבא היה גיבור, שהוא לימד אותי המון".
על הברית סיפרה ענבל כי "היה מאוד מרגש והיו מלא אנשים. זו הייתה שמחה מהולה בעצב. המון אנשים באיזשהו מקום חיכו לילד הזה. כי זה מרגיש שחלק ממנו חזר. טל השאיר בור גדול בקרב המון אנשים, גם בבאר שבע וגם בחוץ. ובכל בן אדם הוא הצליח לגעת באיזושהי נקודה. כשהוא הלך נוצר בור עצום. הייתה ציפייה שכשהילד יגיע חלק ממנו יהיה פה. וככה זה הרגיש. זה נראה כאילו חלק מטל כאן. לילד שלי אספר שאבא היה גיבור, שהוא לימד אותי המון", סיכמה ענבר.