בית הדין למשמעת של עובדי המדינה הרשיע לאחרונה עובד ברשות המיסים בירושלים לאחר שהטריד מינית רואת חשבון שקיבלה שירותים מיחידתו.
1 צפייה בגלריה
הטרדה מינית
הטרדה מינית
בית הדין הרשיע את העובד
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי גזר הדין, במהלך קבלת שירות מהפקיד, הוא פנה לרואת החשבון והחל לשתף אותה בחיי המין שלו עם אשתו ואף הציע לה לקיים עימו יחסי מין. "ביום 2.10.2017 הגיעה המתלוננת לחדרו של הנאשם ביחידת פקיד שומה 3 ירושלים, זאת על מנת לטפל במשימות אשר הוטלו עליה על ידי מעסיקה. בעת ששהו הנאשם והמתלוננת לבדם בחדרו, החל הנאשם לספר למתלוננת על חיי המין שלו עם אשתו. עוד סיפר לה שמאז שהוא רזה 15 קילוגרמים איבר מינו 'עומד לו כמו עץ' כל יום בבוקר".
בכך לא הסתפק הפקיד ועל פי אישום נוסף, במהלך חודש אוקטובר 2017 הגדיל לעשות ואף הגיע לביתה של רואת החשבון. "בשתי הזדמנויות שונות הופיע הנאשם בדלת ביתה של המתלוננת. זאת לאחר ששמע אותה מוסרת בטלפון את כתובת ביתה לאיש שירות. בשתי הזדמנויות המתלוננת לא פתחה את הדלת לנאשם".
במהלך ההליך ציין העובד כי הוא מתחרט על מעשיו והביע צער. במסגרת הסדר טיעון הושתו על העובד עונשים של נזיפה חמורה, פיצוי למתלוננת על סך 5 אלף שקלים והורדה בדרגה למשך שנה.
הרכב בית הדין כתב בגזר דינו: "מעשיו של הנאשם מבישים ופוגעים קשות בתדמיתם של עובדי המדינה אשר מתוקף תפקידם באים במגע עם הציבור ומעניקים לו שירות. התבטאויותיו של הנאשם כלפי המתלוננת היו מבזות על פי טיבן, נוכח התייחסותו אליה כאל אובייקט מיני גרידא, שיתן מענה למצוקותיו. מדובר בהישנות של התנהגות מטרידה ופוגענית".