בעלת פיצוציה ברחוב ויצמן בנתניה הגישה לאחרונה בקשה לצו הרחקה כנגד תושב העיר, גבר כבן 44, לאחר שלטענתה היכה אותה, קילל אותה, ואיים לרצוח אותה כשהוא מחזיק באקדח.
1 צפייה בגלריה
אקדח
אקדח
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענתה, החשוד מגיע לבית העסק כבר במשך שנתיים וחצי, "פותח עם השיניים בקבוקי בירה, לא משלם, אומר אין לי כסף ויוצא מהחנות". המתלוננת טוענת כי היא הזמינה מספר פעמים ניידת, אך השוטרים "מגיעים, לא עושים שום דבר והולכים".
קראו גם:
לטענתה, האירוע האחרון התרחש בתחילת השבוע שעבר. החשוד הגיע כשהוא שיכור והיא ניסתה למנוע ממנו להיכנס לחנות. בתגובה, החשוד לטענתה הכה אותה, דחף אותה וקילל אותה, והתחיל אף לדחוף לקוחות שישבו במקום. לאחר שהניח את התיק שלו על הרצפה, המתלוננת ביקשה להשליך את התיק שלו החוצה, אז אמר לה החשוד "אל תזרקי, זה יתפוצץ".
לדברי המתלוננת, החשוד לקח את התיק שלו, הוציא ממנו אקדח, אמר לה "כלבה אחת, אני אהרוג אותך", ואז נמלט מהמקום לאחר שהתקשרה למשטרה.
בית המשפט נענה לבקשת המתלוננת, והוציא צו הרחקה כנגד החשוד, האוסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת ולהימצא ברדיוס של פחות ממאה מטרים מבית העסק שלה. במקביל להגשת הצו, המתלוננת אף הגישה תלונה נגדו במשטרה.
כל העדכונים - חדשות נתניה