לאחר שכמעט גרם לדבריה למותה, כאשר הסיט את ההגה במהלך נסיעה מבילוי משותף וגרם לתאונת דרכים, העיזה תושבת כפר סבא להפרד מבן זוגה. אך מפנייה לבית המשפט ותלונות שהגישה למשטרה עולה שהאיש, סוהר מנתניה, אינו מוכן להשלים עם הפרידה ומטריד אותה באובססיביות.
1 צפייה בגלריה
בני הזוג בימים טובים יותר
בני הזוג בימים טובים יותר
בני הזוג בימים טובים יותר
(צילום מסך: פייסבוק)
שתי נשים נרצחו השבוע ע"י בני זוגן, ובכך הגיע המספר השנתי ל-19 קורבנות. המקרה, שמתארת תושבת כפר סבא השבוע מעיד כי האלימות אינה דועכת. האישה (45) הגישה מספר תלונות למשטרה, שלדבריה לא הועילו לה, מאחר והיא סובלת בחצי השנה האחרונה מהתנהגות אובססיבית ומסוכנת מצידו של בן זוגה לשעבר, איש שירות בתי הסוהר מנתניה. לדבריה, היא חיה בחרדות בעיקר בשל העובדה שהוא נושא נשק בשל עיסוקו.
קראו גם:
"לאחר שפגע בי וכמעט גרם למותי הוא לא מפסיק להגיע אלי הביתה, להטריד אותי במקומות ציבוריים, בכבישים, בלילות, בימים", מספרת האישה בכאב. "גם בתחנת דלק אני יוצאת מהרכב ופתאום רואה אותו מולי. ביום שישי האחרון הוא ארב לי מחוץ לבית. היה לי אומץ לגשת אליו ואמרתי לו לעזוב את המקום, אבל הוא נשאר ליד הבית שלי עד הבוקר".
לדברי האישה, מזה למעלה מחצי שנה מאז הפרידה הוא עוקב אחריה, מבהיל אותה באזור ביתה כשהוא אורב לה בשיחים, יוצר קשר עם קרובים אליה ולא נותן מנוח. "הוא אובססיבי ולא מרפה. אין לי שקט נפשי ממנו. מחוץ לבית אני תמיד דרוכה שלא יופיע מולי ויפגע בי. הורס לי את חיי החברה שלי ולא יכולה להתנהל בביתי בצורה טבעית משום שאני מתגוררת בקומת קרקע. הוא מתצפת עלי מהשיחים ואורב לי".
האישה החליטה לפנות לבית המשפט, שהוציא צו הרחקה כנגד האיש למשך שבוע, שלאחריו זומן האיש שוב לבית המשפט, ושם יידרש להסביר מדוע נאלצת בת זוגו לחיות בפחד ממנו.