מצלמות האבטחה של חנות נוחות קלטה חשודים המגיעים אליה ומבצעים רכישות של בידורית, קופסאות סיגריות ותשלום עבור דלק באמצעות כרטיס האשראי, אותו גנבו זמן קצר קודם לכן בחניון רכבים בחוף מכמורת מצפון לנתניה.
1 צפייה בגלריה
החשודים רוכשים בחנות נוחות
החשודים רוכשים בחנות נוחות
החשודים רוכשים בחנות נוחות
(מצלמות אבטחה)
ב-21.7.20 התקבלה במשטרת ישראל תלונה לאחר פריצה לרכב בחניון חוף במכמורת. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי מהרכב נגנבו טלפון נייד, אלפי שקלים במזומן, ציוד צלילה בשווי אלפי שקלים וכרטיס אשראי.
עוד גילו חוקרי המשטרה, כי החשודים ביצעו רכישות באמצעות כרטיס האשראי הגנוב זמן קצר לאחר ביצוע ההתפרצות והגניבה. הרכישות בוצעו בחנויות בחופית ובבית ינאי בסכום כולל של מאות שקלים.
חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לזיהוי החשודים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים וביצוע מגוון פעולות חקירה, הן גלויות והן סמויות, ואחרי מספר ימים אותר אחד החשודים, בן 36 מטירה, כשהוא נוהג בכביש 6 ועוכב על ידי שוטר.
((דוברות המשטרה))
במהלך הבדיקה הראשונית, התברר כי החשוד נוהג ברכב כשהוא ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא תעודת ביטוח בת תוקף על הרכב. עוד נמצא כי החשוד מחזיק בסם מסוכן מסוג קוקאין במשקל של 0.22 גרם.
בהמשך, אותר ונעצר החשוד השני, בן 31 מטייבה והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.
מעצרם של החשודים הוארך בבימ"ש השלום בפ"ת ובחמישי האחרון מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדם כתבי אישום בעבירות של פריצה לרכב, גניבה, הונאה בכרטיס חיוב ונהיגה תחת השפעת סמים.
יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.