תושב קדימה-צורן, טוני מוריס, איבד בדשא את טבעת הנישואים שלו במהלך משחק כדור עם בנו. בעקבות זאת בילה שעות רבות בחיפושים אחר הטבעת לצד אשתו וחברו, השחקן עוז זהבי, וכמעט אמר נואש.
1 צפייה בגלריה
מוריס, זהבי ואביקסיס. האבידה נמצאה
מוריס, זהבי ואביקסיס. האבידה נמצאה
מוריס, זהבי ואביקסיס. האבידה נמצאה
(פרטי)
בסופו של דבר, הגאולה הגיע מצד תושב אחר ביישוב, נתנאל אביקסיס, מתנדב בארגון "ידידים", שהגיע למקום עם גלאי מתכות ומצא את האבידה.
"בשישי האחרון שיחקתי עם הבן שלי בכדור בחצר שלנו", משחזר מוריס, "תוך כדי המשחק, עפה לי טבעת הנישואים מהיד. אשתי ואני חיפשנו שם כמה שעות טובות ופשוט לא מצאנו. אשתי פרסמה פוסט בקבוצת פייסבוק של קדימה-צורן, ושאלה אם למישהו יש גלאי מתכות. אחרי חצי שעה קיבלנו הודעה בפייסבוק מבחור חמוד בשם נתנאל אביקסיס.
קראו עוד:
"מפה לשם התקשרתי, הוא הגיע עם גלאי מתכות. מצאנו כל מיני מטבעות וניירות כסף, ובסופו של דבר נמצאה הטבעת. אני ואשתי נשואים כבר שבע שנים. מבחינת ערך כספי הטבעת לא שווה הרבה, אבל זה מאוד סנטימנטלי, זו טבעת נישואים, היה לי מאוד חשוב למצוא אותה".
חשבתם על דרך להודות לו?
"יש לנו איזה עסק קטן ברעננה להכנת סוכריות, אז רצינו להזמין את המשפחה שלו לסדנא על חשבון העסק כאות תודה. כרגע אנחנו סגורים, אבל בתקווה שבעתיד נוכל להודות לו".
"היה כיף למצוא את זה, כמו בכל פעם", אומר אביקסיס, "זאת לא הפעם הראשונה שאני משתמש בגלאי. אני תמיד שמח לעזור בכל מצב שאני יכול".
לעידכונים: חדשות נתניה