פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד תושב נתניה בן 23, בגין ריבוי עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים. הגבר ביצע את העבירות כלפי ארבעה קטינים, ילידי 2006-2007, שלמדו בבית ספר בו הוא שימש כסייע. 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל לוי, במהלך שלוש השנים האחרונות, הוא ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בארבעה קטינים בני 12-13, כאשר חלקם היו בני 9 בלבד כאשר המעשים החלו.
2 צפייה בגלריה
מעצר בבית משפט
מעצר בבית משפט
מעצר בבית משפט
(צילום: ארכיון המשטרה)
בחלק מהתקופה, התגורר הנאשם ליד א', נער בן 13. במשך שלוש שנים, כאשר היה מגיע הילד לביתו של הגבר מידי שבת, היה זה מבצע בו מעשים מגונים. באחת מההזדמנויות הנאשם אף ביצע בקטין מעשה סדום.
בנוסף, מכתב האישום עולה כי הסייע פיתח קשר קרוב עם קטין נוסף, ב' בן ה-14. במספר הזדמנויות שונות הנאשם ביצע בקטין מעשה סדום, ברכבו ובבית בו הוא מתגורר עם אשתו, עת שלא הייתה בבית. 
כמו כן, הנאשם ביצע מעשים מגונים בשני קטינים נוספים, ילידי 2007, במספר הזדמנויות שונות ברכבו, בכיתה בה למד אחד מהם ובבריכה בנתניה.
הסייע נעצר ביום 9.1.20 ומעצרו הוארך. הצעירים נפגעי העבירה נחקרו על ידי חוקרי ילדים ונקבעה מהימנות לעדותם. עדותם הותרה על ידי חוקרת הילדים בבית המשפט.
שלושה מתוך ארבעת הצעירים מתארים מעשים מגונים שבוצעו בהם בבריכה בנתניה, במועדים ובהזדמנויות נפרדים, דבר אשר מצביע על דפוס פעולה מצדו של הגבר, שאינו מודה באישום. הוריו של המשיב מעידים במשטרה כי המשיב אכן לקח את הקטין א.א לבריכה.
2 צפייה בגלריה
(המחשה: shutterstock)
הוריהם של הקטינים מעידים על מצבם הנפשי הקשה סביב חשיפת הפרשה וכן מעידים על שינויים התנהגותיים שנשקפו מהקטינים בתקופת ההיכרות שלהם עם הנאשם. כך למשל, אמו של ילד אחד מתארת כי בנה סיפר לה בעבר על כאבים באזור חלציו ואחותו הקטינה מתארת כי ניסה להימנע ממפגשים עם הנאשם בטענה שהוא "מציק לו", וכן נחשפה לכך שהנאשם נהג להפציר באחיה להגיע למיטתו בחדרו וראתה אותם במיטה במספר הזדמנויות שונות.
בהתכתבות מסרונים בין הגבר לנער אחר, הוא כתב לילד כי הוא אוהב אותו ומבקש ממנו למחוק הודעות ומסביר שאסור שאשתו תדע שהם מתכתבים. הודעות הקטינים בפני חוקרי הילדים מהוות סיוע זו לזו, ומלמדות על שיטת הפעולה של המשיב לפיה ניצל את קרבתם של הילדים אליו בשל עיסוקו, ומעשיו בהם אף דומים.
הנאשם הצליח לגרום לילדים שלא לשתף על אודות מעשיו בהם, וזאת בעיקר נוכח הקשר שנוצר בינו לבין הקטינים ומשפחותיהם. בכך יש ללמד כי ישנו חשש לשיבוש מהלכי משפט.
בכתב האישום צוין כי "הסייע ניצל את גילם הצעיר של הנערים עליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו, והשתמש בארבעתם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. הוא גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה. כנגד שניים מהם הוא אף ביצע מעשי סדום והסב להם כאב, כאשר מעשיו המתוארים בכתב האישום החלו לפני כשלוש שנים, כאשר הקטינים היו בני 9 בלבד".
בבקשת המעצר כתבה עו"ד לוי כי "מעשיו של המשיב ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי המשיב ביצע חלק המעשים בבריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, וכן ברכבו, בפרהסיה, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים אותם מתקשה לרסן, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו...המשיב ניצל את גילם הצעיר של קטינים עליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו, והשתמש בארבעתם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. המשיב גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם.  כנגד שניים מהם הוא אף ביצע מעשי סדום תוך שמסב להם כאב רב, כאשר מעשיו המתוארים בכתב האישום החלו לפני כשלוש שנים, כאשר הקטינים היו בני 9 בלבד".
נגד הנאשם ישנה בקשת המעצר עד תום ההליכים.