במוקד העירוני של הוד השרון התקבלה לאחרונה שיחת טלפון מפחידה. על הקו היה ירון הררי (51), תושב הוד השרון, הידוע בכינוי "המלאך הרוצח". זאת לאחר שלפני כעשור הואשם ברצח עובד פינוי אשפה בפתח תקוה. בשיחה למוקד התריע שאם לא יעצרו אותו הוא יבצע רצח, הפעם של ארוסתו.
1 צפייה בגלריה
טלפון מאיים
טלפון מאיים
טלפון מאיים
(צילום המחשה: pixabay)
קראו גם:
השיחה הועברה מהמוקדנים במהירות למנהל מחלקת הביטחון העירונית, ולו אמר הררי שכדאי מאוד שהוא יגיע לגינה הציבורית בו הוא נמצא עם ארוסתו. "תגיעו מהר לקחת אותה ממני, ואם לא אני לא יודע מה אני אעשה", הודיע.
הקב"ט העירוני ניסה להרגיע אותו, ובמקביל שלח אליו כוחות משטרה ופיקוח, אך כל השיחה המשיך הררי ואמר: "תבואו עכשיו. אם לא, אני מחזיר אותה בחתיכות, בשקיות".
הררי הוא כאמור עבריין אלימות מורשע. הוא מוכר בעיקר בשל דקירה שביצע לפני 12 שנים. הרקע לאירוע, שבו נהרג עובד פינוי אשפה בפתח תקוה, היה ויכוח בין השניים על מכשיר טלפון.
בשלב מסוים ניגש הררי לבית קרוב משפחתו המתגורר בסמוך, לקח משם סכין, חזר אל עובד האשפה, דקר אותו בחזהו ונמלט. "הרצח בוצע בקור רוח", אמרו אז במשטרה, "היה גם תכנון מוקדם, מכיוון שהרוצח עזב את הזירה, הלך להביא סכין וביצע את הרצח".
מרצון להימלט, הגיע הררי אז אל בית החולים הפסיכיאטרי 'שלוותא' ודרש להתאשפז, אחרת יתאבד. שוטרים שהוזעקו למקום הבינו כי מדובר ברוצח נמלט, והוא נעצר. בחקירתו אז טען הררי: "אני מלאך ומלאכים מדברים איתי", וכך קיבל את כינויו "המלאך הרוצח".
המשפט בכתב האישום שהוגש נגדו על הרצח הופסק בשל היעדרות כשירות דיונית, אך לפני שנה הררי הוערך מחדש. ההליכים המשפטיים נגדו בתיק הרצח חודשו, ומשפטו עומד להיפתח שוב בחודש הבא.
כעת מתווסף להררי כתב האישום החדש, שהוגש נגדו הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה. הפעם הוא מואשם באיומים בלבד, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות הוד השרון