דיירי רחוב התהילה בשכונת נת/600 טוענים כי זה קרוב לשנתיים ששלוש וילות באזור מהוות מטרד סביבתי שמקשה על חייהם.
1 צפייה בגלריה
אין שקט
אין שקט
אין שקט
(פרטי)
קראו גם:
"ברחוב שלנו יש רק בתים פרטיים, ובשלוש וילות ברחוב שלנו החליטו להשכיר, לפעמים על בסיס יומי וגם שעתי, לשוכרים משתנים", מספרת דיירת הרחוב.
"יש כל הזמן אירועים באותן וילות. חתונות, בר־מצוות, בת־מצוות. מסיבות. הייתה לנו מסיבה שגלשה לרחוב, אנשים שיכורים השתינו לנו על הכניסות לבתים. פנינו לעירייה, הפנו אותנו למחלקת רישוי, שהפנו אותנו למחלקת הנדסה, שהפנתה אותנו למוקד העירוני. אין לנו עם מי לדבר. יש בית ברחוב ליד אותן וילות להשכרה שמתגוררים שם זקנים, שפשוט בוכים בלילה".
דיירת: "אנחנו נמצאים שם יום יום, לילה לילה. זו פשוט עלייה לרגל של אנשים לאותן הווילות. היו אירועי אלימות ברחוב שלי, שעירבו שוכרים. הגיעו ניידות משטרה ואמבולנסים"
על אף שהסגר מחייב את הפסקת האירועים, הדיירים אינם אופטימיים. "הקורונה תעבור", אומרת הדיירת, "אבל אנחנו נמצאים שם יום יום, לילה לילה. זו פשוט עלייה לרגל של אנשים לאותן הווילות. היו אירועי אלימות ברחוב שלי, שעירבו שוכרים. הגיעו ניידות משטרה ואמבולנסים".
אחד מבעלי הווילות מסר: "היה שם דייר שהיה משכיר לאותם אנשים שסיפרת לי עליהם. הוצאנו אותו משם, והיום אנחנו משתדלים. לאלה שרוצים לבוא אנחנו אומרים שאין מסיבות, ושאסור מוסיקה. אנחנו עושים מאמצים". מטעם בעלי הווילה השנייה נמסר בתגובה: "הפסקנו הכל, זה בסדר". מהחברה שמפעילה את הווילה השלישית נמסר: "הבעלים התחלפו. לא מתקיימים יותר לא אירועים ולא חתונות, ואנחנו מתנצלים על הבעלים הקודמים".
מהעירייה נמסר: "באזור מבוצעת אכיפה אינטנסיבית הן באמצעות סיורים יזומים של השיטור העירוני והן על פי קריאות המוקד העירוני. דו"חות וקנסות נרשמו למקימי הרעש בהתאם לחוק העזר העירוני".
לעדכונים - חדשות נתניה