ב-18 בינואר, תכנית המגדלים ברחוב הדקל בשכונת קריית השרון, תגיע לדיון בועדה המחוזית לתכנון ובנייה, שתחליט האם לאשרה או לדחותה. מדובר בתכנית שמבקשת להפוך 17 יחידות צמודות קרקע לשני מגדלי מגורים, בני למעלה מ-20 קומות, המאכלסים 124 יחידות דיור. התכנית עוררה בעבר, וגם כיום, התנגדות נחרצת מצד ועד שכונת קריית השרון ותושבי השכונה, שאף יצאו למאבק משפטי בעבר, אליו גייסו כ-35 אלף שקלים. כעת כאמור, יזם התכנית ביקש להעביר את התכנית בוועדה המחוזית בתקווה לאשרה, וועד השכונה ממשיך במאבקו כדי לפסול אותה על הסף.
1 צפייה בגלריה
שטח הפרויקט
שטח הפרויקט
שטח הפרויקט
(צילום: אלכס בלכרוב)
"התכנית הזאת נטולה כל היגיון תכנוני, ותביא לפגיעה קשה בתושבי קריית השרון וכל מזרח נתניה", אומר גיא שחר, חבר בוועד שכונת קריית השרון, "הקיצוניות של הכפלת כמות הדירות פי 7.3, תשפיע על כל פרויקטי המגורים העתידיים בעיר. אם לקבלן אחד נותנים להכפיל את הדירות פי 7.3, אין סיבה לא לתת את זה לכל שאר הקבלנים בעיר.
אנו קוראים לראש העיר, לעמוד לצד התושבים ולהוביל את ההתנגדות לתכנית. אני חושב שיהיה ראוי, שראש העיר תשתתף בדיון שמתקיים בשבוע הבא, ותסביר לחברי הוועדה המחוזית עד כמה התכנית הזאת מנותקת מהמציאות. אני בטוח שאם עיריית נתניה, הועדה המקומית וראש העיר יעמדו לצד התושבים, התכנית תרד מסדר היום ותיגנז".
קראו גם:
ואם התכנית תעבור?
"אנחנו נגיש התנגדות, ואם ההתנגדות שלנו לא תתקבל, אנחנו נלך לערכאות משפטיות. אנחנו נגיע עד לבית המשפט העליון על התוכנית הזאת, בגלל הקיצוניות שלה. אני רק רוצה להזכיר שהוועד לא התנגד להרבה תכניות שהיו בשכונה בהן ביקשו תוספות סבירות של יחידות דיור. תכנית הדקל היא כל כך קיצונית, שבמקרה כזה ועד השכונה היה חייב להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לתושבי השכונה במאבקם הצודק".
תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות נתניה