עיריית נתניה פועלת לקיים הופעות באצטדיון הכדורגל בנתניה. כך אומר השבוע חבר המועצה אפרים בולמש מסיעת "נתניה חופשית באמת".
2 צפייה בגלריה
אצטדיון נתניה. "מקום אידיאלי"
אצטדיון נתניה. "מקום אידיאלי"
אצטדיון נתניה. "מקום אידיאלי"
(אורן אהרוני)
בנושא מתנהל מו"מ עם מספר גופים וביניהם מועדון הברל'ה מלהבות חביבה, ששוקל לעבור למקום, כשכרגע המחלוקת בין הצדדים היא בסוגיית ההופעות ביום שישי, כשבמועדון רוצים לפתוח בימי שישי בערב ולטענתו של בולמש, ישנה הסכמה מצד ראש העירייה על הופעות בימי שישי ושבת.
"אחרי שיחתי עם מרים ראש העירייה, אני יכול לבשר בשמחה כי האיצטדיון בנתניה יוכל לקיים מופעים תרבותיים כמו ברלה, זאפה, צוותא ודומיהם, כולל בלילות שישי וכן הופעות בשבתות ללילדים, לנוער ולבוגרים", אומר בולמש, "דהיינו, ניתן יהיה לקיים באיצטדיון פעילות תרבותית וחברתית, כל ימות השבוע בתיאום עם הצרכים והשימושים העצמאיים של המקום.
קראו עוד>>>
"בעקבות שיחתי זו עם ראש העיר והסכמתה נעשה הסיור של בעלי ברלה במקום בתיאום עם מנהל האיצטדיון. גם מנהל האיצטדיון וגם בעלי ברלה גילו התלהבות והחלו לבדוק את ההתכנות הביצועית, הבטיחותית והכלכלית. בהחלט בשורה חשובה ופריצת דרך לפעילות חברתית ותרבותית ברמה גבוהה גם בלילות שישי ושבת ושאר ימי השבוע ועידוד פריחת האיזור במתכונת רמת החייל והרצליה פיתוח"
איפה ההופעות מתוכננות להתרחש?
"באצטדיון יש אולם ענק, שהתנהלו בו בעבר גם ישיבות מועצת עיר ומתקיימים בו אירועים למיניהם, ולאולם יש את הנוף הכי יפה בנתניה - הוא משקיף אל האצטדיון. יש שם מטבח ואפשר להכניס שם למעלה מ־350 איש סביב שולחנות".
מי צפוי לקיים את ההופעות?
"התקשרתי לחבר'ה מ'ברלה', מועדון ההופעות בלהבות חביבה, הם ראו את האולם והתלהבו. עכשיו בודקים את המקום מבחינת לוגיסטיקה, תמחור ובטיחות.
2 צפייה בגלריה
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש. "יש אולם ענק"
(נמרוד גליקמן)
"זה עדיין לא סגור סופית, אבל הם הראו נכונות. זה לא הגוף היחיד שרוצה, יש גוף נוסף גדול מאוד שמעוניין לקיים שם אירועים, שאני לא יכול לנקוב בשמו כרגע. המקום הוא מקום אידיאלי, יש בו חניה בשפע, הוא לא מפריע לחניה במרכז העיר, ואפשר לקיים בו פעילות באופן מלא".
לדעתך יש ביקוש להופעות בסופי שבוע בנתניה?
"יש ביקוש מטורף, ולדעתי זה לא רק יהיה מנתניה אלא מכל הסביבה. זו לא הפעם הראשונה שהלכתי על מהלך כזה, גם בזמנו הובלתי את פתיחת מקדונלד'ס בשבת בתחנה המרכזית, למרות כל ההפגנות וההתנגדויות, ועד היום הוא פתוח. אני חייב להגיד שעניין האצטדיון מבחינתי - הוא פריצת דרך".
לעדכונים: חדשות נתניה