חברה לייבוא ושיווק טקסטיל תובעת את בית החולים "לניאדו" בנתניה בטענה כי רכש בתחילת משבר הקורונה אלפי מסכות ולא שילם עבורן.
1 צפייה בגלריה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם:
בתביעה, שהגישה החברה באמצעות עו"ד אלעד בוסקילה, נטען כי בחודש מרס 2020 הזמינה מחלקת הרכש של "לניאדו" מהחברה אלפיים חבילות של מסיכות פה ו־50 גומיות, בעלות של 234 אלף שקל, בעקבות התפרצות הקורונה. בתביעה נטען כי כיוון שהלקוח הוא בית חולים, החברה סיפקה לו את המסכות כמה שיותר מוקדם. עוד נטען כי החברה אף החליטה להעניק לבית החולים 5,000 מסכות פנים כתרומה.
באמצע חודש אפריל 2020, לאחר אספקת המשלוח האחרון, הנפיקה החברה חשבונית מס לתשלום ושלחה אותה אל משרדי בית החולים. אולם בתביעה נטען כי בית החולים התחמק מהעברת התשלום.
כאשר הבינה החברה, לטענתה, כי בית החולים איננו מתכוון לשלם עבור המסכות שסופקו לו, שלחה מכתב התראה. בתביעה נטען כי לאחר קבלת מכתב ההתראה, מנהל הכספים בבית החולים יצר קשר עם מנהלת הגבייה בחברה והתנצל על העיכוב בתשלום. לפנים משורת הדין הסכימה החברה לקבל את התמורה המגיעה לה בשמונה תשלומים. אולם בית החולים שלם לחברה סכום של40 אלף שקל בלבד. החברה תובעת מבית החולים לשלם 194 אלף שקל.
מבית החולים "לניאדו" נמסר: "המקרה המדובר נדון בבית המשפט. אנו לא מנהלים הליכים משפטיים בעיתונות. נגיב לטענות בבית המשפט".