עיריית נתניה שיפצה ושידרגה לאחרונה את אולם הספורט המיתולוגי "ישורון", הידוע בפי כל כ-"קופסל", אולם הכדורסל הגדול בנתניה. העירייה השקיעה בשדרוג כ-700 אלף שקלים, זאת לדבריה במסגרת הפעילות העירונית לשדרוג מתקני הספורט לרווחת תושבי נתניה והספורטאים.
1 צפייה בגלריה
אולם הספורט החדש
אולם הספורט החדש
אולם הספורט החדש
(צילום: דוברות עיריית נתניה)
העבודות, שהסתיימו באחרונה, בוצעו על ידי עיריית נתניה ובתמיכת משרד התרבות והספורט במסגרת "קול קורא" ייעודי לנושא. במסגרת השדרוג שופצו בין היתר חדרי ההלבשה, הלובי, חדרי השירותים, הטריבונה והתאורה. שיפוץ האולם לווה ע"י מעצב הפנים אוריאל שטרן והמהנדס דב זלינגר, השיפוץ בוצע ע״י חברת משה בוצ׳ן בניהול אגף הספורט.
אולם הספורט "ישורון" מכיל 800 מקומות ישיבה ביציע - מספר המקומות הגדול ביותר בעיר. מדובר באולם ותיק מראשוני אולמות הספורט בעיר, שמאז הקמתו ריכז פעילות ענפה וגדולה בענף הכדורסל לילדים ולנוער, ומשמש כאולם הבית של קבוצת הבוגרים במשך כל השנים ועד היום בליגה הלאומית. כמו כן, באולם מתארחות קבוצות מרחבי הארץ.
קראו גם:
למרות השיפוץ במאות אלפי שקלים, יש קולות שטוענים כי מדובר בהשקעה חסרת טעם, וכי על העירייה לבנות אולם כדורסל חדש לגמרי, במקום האולם המיתולוגי. "עשו שיפוץ בקטנה, לא שינו את הגודל של האולם או עשו שום דבר משמעותי", אומר רובי בלינקו, מאמן הכדורסל הנתנייתי שמכיר את האולם כשחקן ואף כמאמן במשך שנים רבות, "מה שצריך לעשות עם האולם הזה, זה לשים לבנת חבלה, לפוצץ אותו ולהקים אולם חדש. זה פשוט בושה וחרפה, כל פעם שמים טלאי על טלאי, שבעצם זה מכסה על הבושה שאין פה היכל כדורסל ראוי.
"בעיר כמו חדרה, בנו היכל כדורסל חבל על הזמן, מדהים ומרשים. ובנתניה - כלום. רק סיפורים, כבר יותר מעשר שנים שומעים רק סיפורים על אולם חדש שלא מקימים. הרי השיפוץ זה עוד קוסמטיקה, כל פעם שמים כמה מאות אלפי שקלים. את האולם הזה צריך להרוס ולבנות אותו מחדש. זה אולם שכבר הפך ללא ראוי".