תושבי מרכז נתניה ממשיכים להתלונן על הפסקות חשמל בלתי פוסקות המופיעות במרכז העיר בכל מספר ימים, הפוגעות באופן משמעותי באיכות החיים של התושבים. נזכיר כי רק לפני חמישה חודשים הנושא עלה לכותרות ב-"מיינט נתניה", דאז חברת החשמל אמרה כי מדובר ב-"הפרעות חולפות", וכי שדרוג התשתיות בשכונות צפוי למנוע הפרעות דומות בעתיד. במציאות, כמעט חצי שנה אחר כך, והתושבים ממשיכים לסבול מאותן "הפרעות חולפות" בשגרה.
1 צפייה בגלריה
חופי נתניה
חופי נתניה
חופי נתניה
(צילום: רן אליהו, דוברות עיריית נתניה)
"רק השבוע הייתה לנו הפסקת חשמל לפחות לשעה וחצי באזור סמילנסקי, איתמר בן אביושדרות בנימין", אומר רז משולם, חבר ועד מרכז העיר, "כל שבועיים-שלושה, יש לנו תקלה באזור אחר. זה לא קשור למזג האוויר. זה קשור לזה שחברת חשמל כנראה לא עושה בדיקות תקופתיות או לא משפרת תשתיות. מבחינת העירייה, כן נעשות פעולות, והם כן נמצאים איתי בקשר, אם זו מנהלת מרכז העיר, אבל הבעיה היא שהעירייה לא אחראית על כך, אלא חברת חשמל, אז הם בעצם בין הפטיש לסדן כאן".
כשאתם פונים לחברת החשמל, מה אומרים לכם? "בחברת חשמל כל פעם אומרים לנו שיודעים שיש תקלה ושזה בטיפול, ושחברת חשמל עושה את כל המאמצים. ושמנסים לעשות את העבודה במהרה. אבל בפועל כל הזמן יש הפסקות חשמל, ורחובות שלמים מוחשכים. התושבים כלואים בעניין הזה".
יש מכשירי חשמל שמתקלקלים? "בטח, כל הזמן. אני כל הזמן שומע על אנשים שהולכים להם מכשירי חשמל בגלל ההפסקות, זה נזק כלכלי. אני גם שומע על אנשים מבוגרים או עם מחלות שלא יכולים להיות מוזנים במכשירי PPN כי אין להם חשמל, אז זה גם מפגע בריאותי. חייבים לטפל בזה, אחת ולתמיד. תושבי מרכז העיר לא צריכים לסבול מהפסקות חשמל בשגרה".
תגובתה של חברת החשמל תובא לכשתתקבל.