בבית החולים "לניאדו" בנתניה מדווחים היום (ראשון) על שיפור משמעותי במצבן של שתי יולדות שאושפזו במצב קשה, לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה כשהן בהריון מתקדם. בבית החולים מספרים כי כעת שתיהן אינן מורדמות, אך הן עדיין נעזרות בתמיכה נשימתית.
1 צפייה בגלריה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
בית החולים לניאדו בנתניה
(צילום: אסף פרידמן)
כזכור, שתי היולדות הגיעו לבית החולים לאחר שנדבקו בנגיף, ובבית החולים נאלצו לבצע ניתוחים קיסריים וליילד את שני התינוקות, כאשר שניהם אושפזו במצב טוב בפגייה. לאחר הידרדרות במצבן של שתי היולדות, נאלצו בבית החולים להרדימן.
קראו גם:
היום כאמור, שתי היולדות כבר אינן שרויות בתרדמת, ומצבן משתפר. אחת היולדות, מרים גולדיס בת ה-37, אף צפתה בטקס הברית של בנה באמצעות הפלאפון.
גולדיס, אם לשבעה, הגיעה לבית החולים לפני כשבועיים במצב קשה. בעלה, מנשה גולדיס, אמר אז כי אשתו נדבקה ממקור לא ידוע, למרות שהמשפחה שמרה מאוד על ההנחיות, וקרא לציבור להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות.
"יש לי מסר מאוד חשוב שאני אנצל את הבמה הזאת להעביר", אמר מנשה, "אנחנו בשעת מלחמה, זה לא צחוק. במלחמה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, אז מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו. מה שלא חיוני - תוותרו. יש כאלה שעוברים את זה, אבל יש כאלה שמשלמים מחיר כבד. צריך שכל אחד יחשוב על עצמו ועל האחר, ואז נהיה במקום הרבה יותר נעים, לכולנו. זו קריאה לכל בן אנוש, לקחת את הדברים וליישם אותם".
לעדכונים - חדשות נתניה