משולש רומנטי: בית הדין הרבני דן בימים אלו בסיפור בגידה משולש, שהגיעה לפתחה של המשטרה, במסגרת תביעת גירושין, אותה הגיש הבעל הנבגד.
2 צפייה בגלריה
חוקר פרטי
חוקר פרטי
הבעל גילה שהיא בוגדת בו
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענת הבעל, ביום בהיר אחד לפני כשנה, כאשר הבחין במסרון שצץ על מסך הטלפון הסלולרי של אשתו, מאת איש קשר בשם "מוטי דה ביג בוס". השם עורר את חשדו, והבעל הציץ בתוכן ההודעה, שאכן הגבירה את חשדותיו בדבר בגידתה של אשתו.
הבעל לא נח על השמרים, התקשר אל מעסיקה של אשתו, והתעמת איתו בנוגע לחשדותיו. המעסיק הכחיש נמרצות כל אפשרות לרומן בינו לבין העובדת שלו, וכך גם האישה - אך הבעל לא נרגע, והתחיל לעקוב אחרי מעשי אשתו בזכוכית מגדלת.
וכך, יום אחד הבחין הבעל בחיובים מוזרים בכרטיס האשראי של אשתו, לפיהם רכשה האישה, מספר פעמים, מוצרים מסופרמרקט שכונתי, המרוחק עד מאד ממקום עבודתה, בשעה שבה היא הייתה אמורה בכלל להיות שקועה בעבודתה עד צוואר. מבדיקה אותה ערך במקום, התברר לבעל הנבגד, כי לסופרמרקט צמודים חדרי אירוח על בסיס שעתי, הידועים כמקום מפגש מועדף על זוגות נשואים בוגדניים.
הפעם התעמת הבעל עם אשתו ביתר תוקף, ומשחשה כי שקריה הולכים ונחשפים, נשברה האישה והודתה. לדבריה, היא ומעסיקה אכן מנהלים רומן סוער, והיא מאוהבת בו קשות ומעוניינת להתגרש.
אולי בשביל להוסיף עוד טיפה שמן למדורה, ולהקל על הבעל להתגרש ממנה באופן מהיר וחלק, חשפה האישה בפניו, באותו מעמד, תצלומים שלה עם מעסיקה, ובהם הם נראים מתנשקים ומחובקים באינטימיות.
למרות הפגיעה שחש הבעל, הוא החליט לשמור על התא המשפחתי אותו בנה בעמל רב בשלמותו, ועל כן דיבר אל ליבה של אשתו, שתסכים, אפילו רק כניסיון, לעבור יחד טיפול זוגי. להפתעתו, לאחר מספר פגישות של טיפול עקר, החלה האישה לפתע לזמר זמירות חדשות, והסכימה לשוב ולחיות עם בעלה כזוג נשוי כבעבר, לעבוד על יחסיהם, ולשמור על התא המשפחתי למען הבריאות הנפשית של הבעל ושל ילדיהם.
במסגרת זו הבטיחה האישה לבעל כי לא תבגוד בו שוב, וכי הייתה זו מעידה חד פעמית. אך לדברי עוה"ד עינבר לב, האישה הסתירה בשלב זה מבעלה פרט חשוב ביותר - העובדה שהרומן הסוער בינה לבין מעסיקה עלה על שרטון, לאחר ש"הביג בוס" מאס בה, והחליט לשקם את יחסיו עם אשתו.
וכך, לטענת עו"ד לב, מיד לאחר "הצלחת" הטיפול הזוגי, גילה הבעל כי אשתו לא רק שלא מצטערת על כך שבגדה בו עם המעסיק, אלא שהיא גם מטרידה את אשתו באופן אובססיבי, עד שזו נאלצה להגיש נגדה תלונה במשטרה. בנוסף , אף נשלח לה מכתב התראה מעורך דין לפני הגשת תביעה על הטרדה מאיימת.
הבעל שכר חוקר פרטי, משום שלא האמין יותר לאשתו, וזה גילה כי האישה מנהלת, לצד הטרדת אשת המעסיק, גם רומן סוער עם גבר נוסף, צעיר ממנה במספר שנים טובות. החוקר הנציח במצלמתו את גילויי האהבה הבוטים בין צמד הנאהבים, שנעשו בפומבי, והעביר אותם לידי הבעל הנדהם.
2 צפייה בגלריה
עו"ד עינבר לב
עו"ד עינבר לב
עו"ד עינבר לב
(צילום: משה רון איילון)
לנוכח הדברים, השתכנע הבעל כי כל הבטחותיה של אשתו היו הבטחות ריקות מתוכן ופנה לעורכת דינו שהגישה בשמו תביעת גירושין בביה"ד הרבני. במסגרתה היא מבקשת להכריז על האישה כ"אישה מורדת" ולשלול ממנה את כתובתה ואת מזונותיה.