יותר משנה אחרי שיניב לוגסי ותומר וינשטין נדרסו למוות ברכיבה משותפת בשרון, אישר אתמול (שלישי) בית המשפט את ההסדר שבמסגרתו הורשע יונתן פדידה בהמתה כפולה בקלות דעת ונהיגה בשכרות. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו 12 שנות מאסר.
2 צפייה בגלריה
יונתן פדידה ויניב לוגסי ותומר וינשטיין ז"ל
יונתן פדידה ויניב לוגסי ותומר וינשטיין ז"ל
יונתן פדידה ויניב לוגסי ותומר וינשטיין ז"ל
(צילומים: מוטי קמחי, באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
פדידה הורשע בעקבות הסדר טיעון שהושג בין הצדדים, לפיו פדידה יודה בכל העבירות המיוחסות לו, והפרקליטות דרשה עונש של 12 שנות מאסר. פדידה הודה בעבירות המתה כפולה בקלות דעת, נהיגה במהירות והחזקת סם.
2 צפייה בגלריה
עדי וינשטיין ומירה לוגסי. "כאב שלא מרפה"
עדי וינשטיין ומירה לוגסי. "כאב שלא מרפה"
עדי וינשטיין ומירה לוגסי. "כאב שלא מרפה"
(צילום: ריאן)
במהלך הדיונים, הפטירו האלמנות וילדיהן כלפי פדידה, כי: "מקווים שהשופטת תמצה את הדין עם הרוצח הזה. אני ליאה, אני בת 14 ואין לי אבא בגללך", הטיחה בתו של יניב לוגסי בפדידה.
כזכור, ב-16 בדצמבר פדידה, בן 30 מאור עקיבא, נסע עם רכבו לעבודה כשפגע בוינשטין ולוגסי, מהוד השרון במקור, בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים שבשרון. נטען כי הוא נהג תחת השפעת קנאביס ובגופו נמצא חומר פעיל בריכוז גבוה, כאשר במכונית הוא החזיק את הסם במשקל של 8.48 גרם. במהלך הנהיגה, כך לפי כתב האישום המקורי שהוגש נגדו כחודש לאחר מכן, הוא האיץ ועקף שני כלי רכב לפניו במהירות כפולה מהמותר של כ-160 קמ"ש, ותוך כדי העקיפה הגיע לעקומה.
בהיותו בעקומה וכשהוא בנתיב הנגדי, הבחין פדידה ממרחק קצר ברכב שהגיע מולו ובתגובה לכך - סטה ימינה בחדות בחזרה לנתיב שבכיוון נסיעתו. אז הוא איבד שליטה על הרכב, סטה לנתיב הנגדי, ופגע עם חזית המכונית במעקה הבטיחות.
כתוצאה מכך הסתחרר רכבו, פגע בוינשטין ובלוגסי - והרג אותם. ההרוגים התגוררו ברחובות סמוכים ביישוב קדימה-צורן, וגם נטמנו זה לצד זה בבית העלמין ביישוב. וינשטין ולוגסי הותירו אחריהם רעיות ושלושה ילדים כל אחד.
בדיון שנערך הבוקר (רביעי) נגזרו עליו תשע שנות מאסר וחצי.