ליאורה לודיוב נולדה בירושלים ב-1977 למשפחה חב"דניקית. אביה, עמנואל לודיוב, שימש כרב הקהילה הבוכרית בנתניה, נצר למשפחת רבנים ביהדות בוכרה. אמה, סופה לודיוב, עבדה בחברת "טבע" כ-40 שנה וכיום מזכירה רפואית.
"ההורים פעילים ביותר בקהילה, ביתם פתוח לכל, מסייעים בכל נושא אפשרי", מספרת ליאורה, והתפוח לא נופל רחוק מהעץ. בתם, ליאורה, מנהלת ביד רמה, מקצועית ואנושית את צוות האחיות של מרפאת כללית בפולג עיר ימים.
2 צפייה בגלריה
ליאורה לודיוב
ליאורה לודיוב
ליאורה לודיוב
(צילום: באדיבותה )
איך עברה תקופת הקורונה?
"תקופת הקורונה הייתה מאתגרת ביותר. תקופה משמעותית בחיים אשר גרמה לנו להיכנס לפרופורציות. הכרנו את עם ישראל בשעת מצוקה, ושמחנו מאוד לסייע ולתת מהיכולת המקצועית שלנו. הרגשנו שליחות לאומית בסיוע למיגור המגיפה.
ברשתות החברתיות ראינו שמפורסמים רבים ביקשו להתחסן רק אצלך, מה הסוד שלך להצלחה?
"חבר מביא חבר", עונה ליאורה בחיוך ומוסיפה בצחוק: "השמועה התפרשה מזרוע לזרוע...".
השנינות וחוש ההומור של ליאורה כנראה תורמות להצלחתה בעבודה, ובשאר התחומים בהם היא עוסקת. גם בזמן הריאיון אין רגע דל, רבים ניגשים לומר שלום, תודה, ואין ספק שהשילוב בין כריזמטיות, אנושיות ומקצועיות הן הסוד שלה להצלחה כמנהלת מובילה.
מה לגבי האיפור?
"איפור, ציור בכלל, וכל מה שקשור לאומנות הם האהבה שלי״, אומרת ליאורה שמעצבת כמעט כל דבר. היא מאפרת בהפקות גדולות של מגזינים, הפקות טלוויזיה, וידוענים רבים עברו תחת מכחול האיפור שלה בהצלחה רבה. "לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר", היא אומרת ומוסיפה: "ויש רבים כאלה".
בין כלי האיפור למדי האחות, ליאורה מלהטטת גם בכלי האפייה והבישול. טעימה אחת ממטעמיה וזה ברור שאפשר לשלוח אותה לתוכנית הבאה של מאסטר שף.
2 צפייה בגלריה
ליאורה לודיוב
ליאורה לודיוב
ליאורה לודיוב
(צילום: באדיבותה )
וזה עוד לא הכל, ליאורה גם מסייעת לאנשים פרטיים ומתנדבת במשטרת ישראל, וב"עזר מציון". לבחורה היפה והמוכשרת הזו אין רגע דל, אז עצה לרווקים: "הזדרזו, פן תאחרו!".
כששוחחתי עם מנויים ומנויות של הכללית בסניף פולג, ממש התרגשתי לשמוע את התשבוחות: ד"ר רענן גיסין, דוברו לשעבר של ראש הממשלה אריאל שרון, מנוי שנים רבות במרפאת קח כללית סניף פולג.
״ליאורה האחת והיחידה! מקצועית! אנושית! אדיבה! רגישה ומשכילה! דוגמא לעובדת ראויה שסניף פולג התברך בה".
לדברי טובה, יועצת לראש עיריית נתניה הגב' מרים פיירברג: ״ליאורה היא 'צומת'. כל מה שאתה צריך ולא יודע את מי לשאול, הכתובת היא ליאורה. העזרה לאחרים היא ערך בסיסי אצלה, אותו קיבלה בבית הוריה.
״אחות רחמניה ממש. ליאורה היא אדם  צנוע, קשה לה לדבר על עצמה! מה שנאמר עליה ניראה לה מובן מאיליו שכך צריך לנהוג!סדר היום של ליאורה עמוס ביותר ומעיד על אישה אנרגטית חרוצה ורבת פעלים! קימה בחמש בבוקר! עבודה במרפאה! עבודה התנדבותית! תחביבים ושאר עיסוקים! מאחלת לה להמשיך כך לאורך זמן רב!".
פורסם לראשונה: 13:53, 20.06.21