איך התחלת?
"עבדתי בחנות שנקראת 'בקצב הזמן הפצה', התחלתי ללמוד את התחום ואז עברתי לעבוד עם רפי אדרי. זה תחום שדיבר אלי, מתן שירות לאנשים עניין אותי ולאט לאט נכנסתי לזה".
מה חשבה המשפחה שלך?
"המשפחה שלי מאוד תומכת בכל מה שאני עושה, אם אני מרוצה הם מרוצים. לקוחות מתקשרים אלי בשעות לא שעות ואני עונה, תמיד בעלי אומר מה שטוב לך טוב לי ובאותה הנשימה גם הילדים".
2 צפייה בגלריה
מרצדס ממן
מרצדס ממן
מרצדס ממן
(צילום: אבי סעדיה)
איזה תלמידה היית?
"תלמידה טובה, נעימה ושקדנית, בתיכון למדתי את כל המקצועות והמגמה שהכי אהבתי הייתה תיאטרון, לפני מספר שנים החלטתי להירשם לתיאטרון הקהילתי ושיחקתי בהצגה מרוקאית".
מי היה המנטור שלך לעולם העסקי?
"בפירוש רפי אדרי, הוא איש עסקים מאוד מוצלח. אני עובדת אתו כבר 30 שנה ולמדתי ממנו המון על עולם העסקים והלקוחות".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"חיפשתי עבודה עם אנשים והתחלתי במוצרים קטנים, זה נקרא אצלנו ליין קטן, התפתחתי ולמדתי את כל התחום, ליין קטן וגדול ואלקטרוניקה, המטרה הייתה להתמקצע בכל ענף מוצרי האלקטרוניקה ולהיות הכי טובה בתחום".
מה הלקח הראשון שלמדת? והאחרון?
"הלקח הראשון הוא שצריך לדעת לתת שירות. לצערי הרב נושא השירות בארץ לוקה בחסר, אין תודעת שירות ועסקים לא מבינים שלקוחות מרוצים זה לקוחות חוזרים".
2 צפייה בגלריה
מרצדס ממן
מרצדס ממן
מרצדס ממן
(צילום: אבי סעדיה)
איזה פידבק קיבלת מתושבים וגורמים שונים בעיר?
"בתקופת הקורונה לדאבוני חליתי בקורונה למרות שהתחסנתי, דווקא בתקופה הלא נעימה ופשוטה מה שחיזק אותי ונתן לי הרבה כוחות היו הטלפונים והפידבקים מלקוחות וחברים, כמה אני חסרה וזה היה חשוב לי, אלה אנשים שיודעים להעריך את מה שעושים למענם. אני מאוד אוהבת לתת שירות ואוהבת אנשים, זה מה שמחזיק אותי בעבודה".
ספרי על החיבור שלך לעיר.
"ההורים שלי היו ממקימי העיר ואנשים מוכרים ומכובדים. נולדתי וגדלתי באור עקיבא והחיבור שלי עם המקום מדהים. אני מאוד אוהבת את אנשי אור עקיבא, כולם אנשים חמים ואדיבים וכולם מכירים את כולם, עם יד על הלב לא הייתי מחליפה את המקום בעד שום מקום בעולם".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"שאם את נותנת לאנשים שירות מעל המצופה הם יודעים להעריך את זה, ואנשים שמקבלים שירות טוב חוזרים בשנית, זה מה שהכי חשוב לאנשים והם תמיד אומרים את זה. אצלנו יש תמיד עם מי לדבר ומי שייתן מענה ראוי לכל בעיה, וזה לא רק אצלי, זו כל הרשת שלנו".
איך את מאזנת בין תחום העיסוק לחיים האישיים שלך?
"אני לוקחת הרבה דברים באופן אישי, שומעת סיפורים ולוקחת איתי כי כואב לי אבל מאזנת בסופו של דבר. לקוחות מזמינים אותי לאירועים וחלילה במקרים עצובים הולכת ומנחמת, אני והלקוחות משפחה אחת".
תארי את לוח הזמנים של יום ממוצע שלך.
"אני קמה בשש בבוקר, והיום שלי מסתיים בעשר או אחת עשרה בלילה, הטלפון שלי פתוח 24/7 ללקוחות, אם זה לפתרון בעיות ללקוחות או למכירות, אני משתדלת להיות מאוד זמינה ומשתדלת לחזור גם אם אני לא פנויה".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"היה מאוד קשה, תקופה של חוסר ודאות בחלק מהזמן לא עבדתי ולא יכולתי לראות את הנכדים ואת הילדים שזה היה הכי מתסכל, המפגש עם הלקוחות היה חסר לי מאוד".
מתי את מרגישה הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשלקוח מתקשר ואומר לי וואו איזה כיף אני מרוצה, בשבילי זה עולם ומלואו, והמוטו שלי הוא לתת ולתת. ככה חונכתי בבית, היו לי הורים אנשי חסד ומהם למדתי ושאבתי את הכול. אני באה ממשפחה גדולה, אנחנו עשרה ילדים ומה שהיה הכי חשוב להורים שלי הוא שנקבל ערכים ונהיה בני אדם".
למי את מרגישה חוב של תודה על הצלחתך?
"להורים שלי, לבעלי ולילדים. מה שטוב לי טוב להם, ההורים שלי כבר לא בחיים אבל הם כל הזמן תמכו ועזרו בגידול הילדים".
ספרי לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"שהאהבה השנייה שלי בחיים זה המטבח והרבה מהלקוחות מבקשים ממני מתכונים".
תני טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"להיות עקביים, להיות חדורי מטרה, כשעושים משהו לעשות אותו הכי טוב שאפשר וללכת עם האמת שלך".
איפה את חולמת להיות בעוד 10 שנים?
"באותו מקום ועם אותם אנשים".
פי.אר. מרכז החשמל, השיקמים 6 אור עקיבא, טלפונים 050-4424430 04-6639511
פורסם לראשונה: 16:16, 08.06.21