בשורות למבוטחי מכבי שירותי בריאות בנתניה: בשנת 2021 יוקם מוקד רפואה דחופה לנשים, וכמו כן תורחב מרפאת בריאות האישה ותקום שלוחה נוספת של המכון להתפתחות הילד בקרית השרון, כהרחבה למרכז הרפואי הקיים.
במכבי מציינים כי כ-30 רופאים במקצועות שונים נוספו לרווחת חברי מכבי בעיר בשנה החולפת על מנת לשפר את הזמינות ומגוון השירותים. מכבי פתחה מתחם חיסונים בקניון השרון ובסינמה סיטי. במתחם החיסונים של מכבי בסינמה סיטי חוסנו למעלה מ-35,000 חברי מכבי. במעבדות הקורונה נבדקו למעלה מ-52,000 חברי מכבי מאז פרוץ הנגיף. בנוסף, נעשו מבצעים נקודתיים לחיסוני קהילות מיוחדות בעיר.
בשנה האחרונה נפתחו שני מרכזים רפואיים של מכבי בשכונת עיר ימים ובכפר יונה. המרכזים החדשים שנפתחו מרחיבים משמעותית את פרישת השירות ומנגישים רפואה ראשונית ושניונית לאזורים מתפתחים ברחבי העיר. מעבר למקצועות רפואה שונים, במרפאת עיר ימים ניתנים גם שירותי מעבדה ומרפאת אחיות לתושבי האזור.
4 צפייה בגלריה
ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון במכבי
ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון במכבי
ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון במכבי
(צילום: עופר חג'ייב)
גם הנתונים בעיר מצביעים על שביעות רצון גבוהה ממכבי, שמתבטאת במעבר אליה מהקופות האחרות. להלן נתוני המעברים בין קופות החולים בנתניה בשנת 2020:
ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון במכבי מספרת :"כבר בחודש מרץ פתחה מכבי את מתחמי הבדיקות הראשונים בארץ הכולל מערך דוגמים שעבדו סביב השעון כדי לשמור על קצב ביצוע בדיקות ולהחזיר תשובה תוך 24 שעות. במקביל למערך הדגימות הוקם מערך טיפול מקוון בחולי קורונה. כ95% מחולי הקורונה לא הגיעו לבתי החולים וטופלו על ידי רופאי המשפחה של מכבי. בשיא גלי התחלואה טופלו במחוז השרון מעל 5000 חולי קורונה בעת ובעונה אחת" היא מתארת את מערך הטיפול בחולים "המוקד המקוון שליווה וטיפל בחולי הקורונה כלל צוות של רופאים, אחיות, עובדות סוציאליות ועובדי מנהלה ששוחחנו פעם ביום עם החולה, עקבו אחר מדדים, שאלו לשלומו ובדקו האם זקוק לסיוע בשל הבידוד והמחלה".
נתוני המעברים בין קופות החולים בכל הארץ:

4 צפייה בגלריה
מתחם החיסונים של מכבי בסינמה סיטי
מתחם החיסונים של מכבי בסינמה סיטי
מתחם החיסונים של מכבי בסינמה סיטי
(צילום: מכבי שירותי בריאות)
ד"ר עירוני מסכמת: "זאת השנה השישית ברציפות שמכבי היא הקופה המובילה בכמות המצטרפים בכל הארץ וגם במחוז השרון. השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד לאור התפרצות נגיף הקורונה וניהול המשבר על ידי קופות. מדובר בהבעת אמון חסרת תקדים ובנתון שמוכיח שהצרכן הישראלי המגיע לבחור ארגון שיטפל בבריאותו, בוחן בודק ומשווה ובוחר במכבי כקופה עליה הוא סומך כשמדובר בבריאות".