1 צפייה בגלריה
אפשר לבקש כוס סוכר? נטע אלחמיסטר בהשקה | צילום: עדי ארצי
אפשר לבקש כוס סוכר? נטע אלחמיסטר בהשקה | צילום: עדי ארצי
אפשר לבקש כוס סוכר? נטע אלחמיסטר בהשקה | צילום: עדי ארצי
בהשקה של סקארה היום (חמישי) למדנו כמה דברים חדשים על גבות. אבל בעיקר התרגשנו לגלות שבחורה חדשה מגיעה לשכונה. נטע אלחמיסטר, ובעלה, רמי גרשון, כדורגלן מכבי חיפה ונבחרת ישראל, חיפשו מקום מגורים בין עבודתו בחיפה ועבודתה בתל אביב, ונחשו איזו עיר חוף נבחרה? נתניה.
היא אומרת היום למיינט נתניה כי "השמועה רצה מהר, נכון, אני כנראה אעבור לנתניה. אני מודה שהבחירה הייתה מאוד מהירה. שנינו במקור מראשון לציון. אני נמצאת רוב הזמן בתל אביב ורמי בחיפה. אחרי שנתיים שחווינו את המגורים בחיפה, הבנתי שזה בלתי אפשרי לי. אני כמעט לא נמצאת בבית בחיפה, אז החלטנו על האמצע - בנתניה. אנחנו מתרגשים מאוד מהמעבר ותראו אותי הרבה באזורי נתניה".
אלחמיסטר הגיעה לעיר ימים לטובת ההשקה של הסניף החדש של סקארה. כמי שידועה בגבותיה המעוצבות, שמחה להסביר על טרנדים בתחום, בדגש על פריימר לגבות. "מעבר לזה שהן מעניקות מסגרת והבעה לפנים, מאז ומעולם לאורך כל ההיסטוריה היו הגבות בעלות חשיבות בשגרת איפור הפנים. החל מגבות חוטניות בשנות ה20 המשוות מראה רך ובובתי ועד גבות זוויתיות במראה סקסי של מרלין מונרו בשנות ה50 ואיך לא, ברוק שילדס עם גבות עבות ומלאות. כיום, טרנד עיצוב הגבות הפך כבר למגמה, נשים רואות בגבות חלק בלתי נפרד ממסגרת הפנים ומחפשות פתרונות יצירתיים לעיצוב נכון ואופנתי של הגבות".
אז נתנייתיות שמחפשות טיפים לגבות מושלמות, מהיום הגורו של התחום תהיה ממש קרובה כדי לעזור.