עידו ברקן מביים את הפרסומת החדשה למרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט: עידו ברקן, בנו של השחקן יהודה ברקן ז"ל, ביים את הפרסומת החדשה של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט. הפרסומת מדגישה את תפקידם הלאומי של המורים תחת הסלוגן "היום, יותר מתמיד, חינוך הוא משימה לאומית".
4 צפייה בגלריה
יהודה ברקן ז"ל ובנו עידו
יהודה ברקן ז"ל ובנו עידו
יהודה ברקן ז"ל ובנו עידו
(צילום: עמוד הפייסבוק של עידו ברקן)
הפרסומת מדגישה את החשיבות הרבה של תפקידם של נשות ואנשי חינוך בזמן שגרה ובעיקר בזמן משבר. בתקופת מלחמה כולנו חשים דאגה מוגברת וחרדה, שהורים חשים ביתר שאת כאשר הם שולחים את היקר להם מכול – ילדיהם – למסגרות החינוך, כשהם לא שוהים עם הילדים ולמעשה מותירים את האחריות לביטחונם ולרווחתם הרגשית בידי המורות, המורים והגננות. ביום שלישי, 2.4.2024, ייערך במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט יום פתוח לתואר ראשון ושני במגוון תוכניות בחינוך, בהוראה, בספורט ובמוזיקה.

4 צפייה בגלריה
מאחורי הקלעים של הפרסומת
מאחורי הקלעים של הפרסומת
מאחורי הקלעים של הפרסומת
(צילום: דוברות המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט)


4 צפייה בגלריה
יהודה ברקן
יהודה ברקן
יהודה ברקן ז"ל
(צילום: רועי בר)

4 צפייה בגלריה
עידן ברקן
עידן ברקן
עידן ברקן
(צילום: פרטי)

הפרסומת תעלה בערוצים 12 ו־13. משרד הפרסום שאחראי על הקמפיין הוא טוויסטד ומנהלת מערך השיווק במרכז האקדמי לוינסקי – וינגייט יעל שומר. לנרשמים ביום הפתוח תוענק מלגה אטרקטיבית.


קראו גם:

המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט הוקם לפני שנתיים במרס 2022 עם איחודן של שתי מכללות עם מורשת מפוארת. מכללת לוינסקי לחינוך נוסדה בשנת 1912 והייתה המכללה הראשונה להכשרת מורים בשפה העברית. המכללה האקדמית בווינגייט נוסדה בשנת 1944 והיא המוסד המוביל להכשרה בתחום החינוך הגופני ולימודי תעודה בתחום הספורט. המרכז פועל בשלושה קמפוסים: קמפוס לוינסקי בצפון תל־אביב, קמפוס וינגייט סמוך לנתניה וקמפוס אילת. הלימודים במרכז האקדמי מתמקדים בעידוד לחדשנות, יזמות, רב־תרבותיות וקמפוס מגוון מההיבט החברתי והתרבותי.