TWENTYFOURSEVENMEN השיקה קולקציית קיץ בהשראת עולמות תוכן גבריים בתצוגת אופנה דיגיטלית הראשונה בישראל של המותג החדש, שששודרה בלייב בנכסים הדיגיטליים של טוונטיפורסבן: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק.
צועדות במחסן של twentyfoursevenצועדות במחסן של twentyfourseven
צועדות במחסן של twentyfourseven
(צילום: דורון ברסקי)

לצד סטפן לגר, שנבחר להוביל את הקמפיין, והדוגמנים שצעדו של מסלול מאולתר במרלוג של החברה, כיכבה גם נטע אלחימסטר, שמובילה את הצד הנשי של המותג. אפילו שלא היה קהל, היה חם במיוחד...
נטע אלחימסטר וסטפן לגר בתצוגת twentyfourseven men נטע אלחימסטר וסטפן לגר בתצוגת twentyfourseven men
נטע אלחימסטר וסטפן לגר בתצוגת twentyfourseven men
(צילום: דורון ברסקי)