לפני כחודשיים החלה מור ממן, מלכת היופי של 2014 ואשת העסקים של 2021, לשווק את מוצרי האיפור שלה באמירויות, בנוסף למדינות נוספות ברחבי העולם.
בחודש דצמבר, עוד לפני שהשמיים האדימו בכיוון דובאי, היא ערכה שם סבב פגישות עסקיות.
קראו גם:
התלוו אליה אנשי חברת יחסי הציבור המקומית אותה שכרה, pop communication, הנחשבת למובילה באמירויות.
בתום ביקור ששילב עסקים ובילויים, וגרף גם כותרות בישראל, הנה זה קורה:
קמפיין יחסי הציבור של ממן יצא לדרך ממש בימים אלה, עם אייטם הראשון שפורסם באתר הפופולרי L'Officiel Arabia.
דווח בו על המלכה והיזמית הישראלית שהגיעה עם מותג הביוטי והליפסטיק עד דובאי.