נתניה היא אחת הערים היפות במדינה, ולאחרונה היא חווה רנסנס בכל הקשור לאיכות החיים, טיב האוכלוסיה, החינוך ומקומות הבילוי- וזאת בנוסף למשאבים הטבעיים שכבר קיימים בה, כגון אוויר טוב, מקומות נוי, טבע וחופים יפהפיים.
נתניה היא גם פתרון נהדר למי שחולם לגור ליד הים - ובמרכז הארץ - אך אינו מעוניין בעלויות הגבוהות, ברעש ובזיהום האוויר של תל אביב. כל המעלות האלו ועוד גרמו לכך שלאחרונה יזמי הנדל"ן הגדולים במדינה, וביניהם דוד רפאל מ"קבוצת רפאל", החליטו להשקיע בעיר ולקדם בה פרויקטים גדולים.
2 צפייה בגלריה
צילום: קבוצת רפאל
צילום: קבוצת רפאל
צילום: קבוצת רפאל
(צילום: קבוצת רפאל )
אווירה של חופשה- כל השנה
"נתניה כוכב הים", הפרויקט החדש והמסקרן של קבוצת רפאל, הוא ללא ספק הפרויקט המבוקש ביותר בעיר. מדוע? ראשית, הפרויקט ממוקם כ-450 מטר מהים, בצמוד למלון איילנד, שדרות בן גוריון ופארק רחב ידיים שמגיע משדרות בן צבי ועד החוף, מה שמאפשר לדיירים ליהנות מאווירה של חופשה לאורך כל השנה. אבל שלא תטעו- המיקום של "כוכב הים" הוא גם פרקטי מאוד. הוא צמוד לצירי תחבורה ראשיים ותחנות תחבורה ציבורית, למה שעתיד להיות המרכז העירוני החדש למשרדי קריית הממשלה שנבנים כעת באזור ולפלנטריום
הפרויקט היוקרתי והייחודי יכלול בניין בן 15 קומות בסטנדרט הכי גבוה שיש, עם קומות מסחר ומגורים זו הזדמנות מצוינת להשקיע השקעה משתלמת בעולם הנדל"ן עם הון עצמי של 800,000 ש"ח בלבד אך עם תשואה גבוהה בהחלט. דוד רפאל, מנכ"ל קבוצת רפאל ויזם נדל"ן מצליח, אומר כי זו ההזדמנות להשקיע בנתניה לפני שתחול עליית מחירים גדולה בעקבות העליה ברמת החיים בעיר.
בניית הפרויקט עתידה להתחיל בעוד כשנתיים וחצי. בינתיים אתם מוזמנים לצפות בהצצה שנותן לפרויקט גיל רפאל, מנהל המכירות של קבוצת רפאל:
2 צפייה בגלריה
קבוצת רפאל
קבוצת רפאל
קבוצת רפאל
(צילום: יח"צ)
קבוצת רפאל, בבעלותו של יזם הנדל"ן הידוע דוד רפאל, היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות בארץ בתחום בניה וייזום פרויקטים. היא עוסקת ומתכננת פרויקטים המיועדים למגורים, מסחר ומשרדים, וכן מארגנת קבוצות רכישה, פרויקטים של פינוי ובינוי והשבחת קרקע.