אימוני EMS הוכחו כיעילים ובריאים לקבוצות רבות של מתאמנים דוגמת בני הגיל השלישי, חולי סוכרת וחולי אסתמה. אם אתם משתייכים לאוכלוסיות הללו, מגפת הקורונה הכניסה אתכם לקבוצת סיכון. אימוני EMS יכולים לעזור לכם לשמור על כושר ולשפר את בריאותכם, תוך שמירה על כללי ריחוק חברתי והיגיינה גבוהה.

מתאמנת בשיטת EMS. האימון הבטוח ביותר בתחום.מתאמנת בשיטת EMS. האימון הבטוח ביותר בתחום.
מתאמנת בשיטת EMS. האימון הבטוח ביותר בתחום.
(באדיבות EMS CLUB)

אימון EMS – הדרך הבטוחה לשמור על כושר ועל ביטחון חברתי

לפני שנמנה את היתרונות הבריאותיים של אימוני –EMS – שיכולים לסייע לחיזוק הגוף והנפש, למנוע הידבקות במחלות ולייעל את יכולת ההחלמה –חשוב לדעת שאימוני EMS הם הבטוחים ביותר מבחינת שמירה על כללי הריחוק החברתי.
* אימונים אישיים בלבד - אימון EMS הוא אימון אישי, שבו מתאמן אחד עובד מול מאמן אחד. חשוב לזכור כי אמצעי הזהירות החשוב ביותר שמשרד הבריאות מדגיש בכל הנוגע למניעת הדבקה בנגיף הקורונה הוא שמירה על מרחק של 2 מטר והימנעות ממגע.
* שליטה מרחוק ללא מגע בין מאמן למתאמן - אימוני EMS מאפשרים למתאמן ולמאמן לשמור על הכללים הללו, שכן אין כל צורך במגע במהלך האימון. המאמן שולט מרחוק על המכשיר שאליו המתאמן מחובר, מעביר למתאמן דגשים ומתקן את התנועה ואת היציבה שלו בהדגמה ללא מגע.
* ציוד אישי וחיטוי מקסימלי - לכל מתאמן EMS יש חליפה אישית שעליה מונח וֶסט המחובר באלקטרודות למכשיר –ה-EMS. המתאמן מגיע עם החליפה לאימון ולוקח אותה איתו הביתה. הווסט עובר חיטוי מלא בסוף כל אימון, כך שהוא בטוח לשימוש ומונע הדבקה.
* אין שימוש במתקנים במהלך האימון - באימוני EMS אין כל שימוש במתקנים, כך שהמתאמן יכול להיות בטוח שבמהלך האימון לא ייווצר מגע בינו לבין מכשיר או מתקן שנגעו בהם מאמנים או מתאמנים אחרים.

אימון EMS מסייע לחיזוק מערכת החיסון

מחקרים רבים גילו את הקשר שבין פעילות גופנית לבין חיזוק המערכת החיסונית, מניעה ועיכוב של מחלות לב, סרטן וטרשת נפוצה והפחתת כמות הטריגליצרידים, השומנים והכולסטרול בדם, שכידוע, מגבירים את הסיכון לחלות במחלת הקורונה.
כמו כן, מחקרים רבים – האחרון בהם משנת 2009 – גילו כי פעילות גופנית משפרת את יעילות חיסון השפעת. אימון EMS נחשב לאחד מאימוני הכושר היעילים ביותר לחיזוק המערכת החיסונית והפחתת הסיכון לחלות, שכן האימון עצמו נמשך עשרים דקות בלבד, אחת לשבוע, והוא שווה ערך לכמות של 4 אימוני כוח בחדר כושר.

אימוני EMS מסייעים לשיפור זרימת הדם ולמניעת מחלות

זרימת דם תקינה היא חיונית ביותר למערכת החיסונית. החזרת הדם מחלק הגוף התחתון, ובייחוד מהרגליים, אל הלב, היא פעולה קשה לגוף. זרימת דם תקינה מסייעת לתאים להשתקם ולגדול מחדש בגוף, מסייעת לאיברים לתפקד כהלכה, מסייעת לפעילות המוחית ומאפשרת לגוף להתגונן מפני זיהומים רבים. זרימת דם טובה עוזרת גם לוויסות לחץ הדם ולבריאות הלב.
אימון EMS מסייע לזרימת הדם באופן הבא: האימון בשיטה זו מגביר את המסרים החשמליים שעוברים בגופו של המתאמן, אותם מסרים שבהם גוף האדם משתמש על מנת להפעיל את השרירים. כתוצאה מאותה פעילות מוטורית, שרירי הגוף מתכווצים ומפעילים את העצבים המוטוריים. התכווצות זו משפרת את זרימת הדם במעלה הגוף ובחזרה ללב.

אימוני EMS לחולי סוכרת

חולי סוכרת רבים המאוזנים באמצעות טיפול בכדורים עשויים לסבול מזרימת דם בלתי מספקת, בפרט ברגליים. כידוע, חולי סוכרת נחשבים לקבוצת סיכון בכל הנוגע לנגיף הקורונה. אחת הבעיות הגדולות של חולי סוכרת בתקופת הקורונה היא שהייה ממושכת בבית, שמונעת מהם לבצע פעילות גופנית, מה שעשוי להחליש עוד יותר את זרימת הדם הנחוצה כל כך בגופם.
אימוני EMS יכולים בהחלט לסייע לחולי סוכרת, בייחוד בתקופת הקורונה. אימונים אלה משפרים את זרימת הדם לכל קצוות הגוף, ובכך עוזרים לחולי סוכרת למנוע סיבוכים רפואיים הקשורים למחלתם.

הכולסטרול גבוה? אימוני EMS בזמן הקורונה הם הפתרון עבורך!

כולסטרול גבוה הוא סוג של טרשת המתפתחת בעורקים כתוצאה מגורמים רבים, ביניהם תזונה לא בריאה והימנעות מפעילות גופנית. כולסטרול גבוה מכונה בשפה הרפואית "הרוצח השקט", והוא זכה לכינוי הזה לא לחינם.
כאשר הטרשת מחמירה, העורק נסתם כליל, מה שעשוי להוביל להתקף לב, לאירוע מוחי ולהתפתחות של מחלות לב קשות. תקופת הקורונה עשויה לגרום לסובלים מכולסטרול גבוה לוותר על פעילות גופנית, מתוך שיקולים של שילוב בין עבודה לבין טיפול בילדים ושאר מטלות, או פשוט מפני שנדמה שזה לא הזמן המתאים להתחיל בפעילות שכזאת.
אימוני EMS הם הדרך היעילה ביותר לסייע לסובלים מכולסטרול גבוה לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי. אם אתם סובלים מכולסטרול גבוה ועדיין לא אימצתם לעצמכם אורח חיים בריא, תקופת הקורונה היא הזמן המתאים ביותר להתחיל להשקיע בבריאות האישית שלכם.
אימון אחד בשבוע יוכל לעזור לכם להוריד את רמת הכולסטרול בדם ולהרחיק אתכם מקבוצות הסיכון של האנשים שעלולים להיפגע מנגיף הקורונה. מדובר באימון אינטנסיבי אך בטיחותי לחלוטין, שיכול להחליף שעות בחדר הכושר, ב-20 דקות שבועיות בלבד.

אימון EMS - פתרון בטוח לאוכלוסייה מבוגרת בזמן הקורונה

האוכלוסייה הגדולה ביותר שנמצאת בקבוצת סיכון להיפגע מנגיף הקורונה היא אוכלוסיית הגיל השלישי. משרד הבריאות מדגיש כי בני 60 ומעלה נמצאים בסיכון מוגבר לחלות באופן קשה כתוצאה מהידבקות בקורונה. הנתונים בעולם מאשרים כי אחוזי התחלואה הקשה גבוהים בעשרות אחוזים בקרב אוכלוסייה זו לעומת האוכלוסייה הצעירה יותר.
לצד החשש מנגיף הקורונה, בני האוכלוסייה המבוגרת עומדים מול גורם מסכן נוסף הקשור בהישארות ממושכת בבית, והוא בדידות והימנעות מפעילות גופנית.
אימוני EMS לבני 60 ומעלה הוכחו כאפקטיביים ובריאים ביותר. במחקר שערכו המדענים וולפגנג קמלר וסיימון וון סטנגל בין השנים 2010 ל-2012, באוניברסיטת פרידריך-אלכסנדר שבגרמניה, עלה כי המתאמנים המבוגרים שהתאמנו אחת לשבוע במשך 14 שבועות הורידו משמעותית את אחוזי השומן בגופם והראו עלייה במסת השריר, הפחתה בהיקף המותניים, עלייה ביכולות האירוביות ושיפור בביצועים מאימון לאימון.
בן 60 פלוס? משתייכת לקבוצת גיל השלישי? אל תוותרו על הבריאות ועל אורח חיים ספורטיבי בתקופת הקורונה. אימוני EMS יעזרו לכם לשמור על גוף בריא ועל נפש בריאה, תוך שמירה מלאה על בריאותכם במהלך האימון.

לחולי אסתמה חשוב במיוחד לשמור על כושר בתקופת הקורונה

חולים במחלות ריאה כרוניות נכללים בקבוצת הסיכון להיפגע קשות ממחלת הקורונה, וזה כולל כמובן גם חולי אסתמה. בישראל יש כ-100,000 חולי אסתמה. מחקרים רבים מעידים כי פעילות גופנית חשובה לחולי אסתמה במיוחד, שכן היא מחזקת את הגוף ואת השרירים, משפרת את תסמיני המחלה ומפחיתה ביותר את מספר התקפי קוצר הנשימה.
דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה, חשוב לחולי אסתמה לשמור על אורח חיים ספורטיבי ובריא. חיזוק הגוף ומערכת הנשימה על ידי פעילות גופנית יוכל לסייע לכם לעבור את התקופה הזאת בשלום, בלי לוותר על אורח חיים בריא ובלי שתצטרכו לחוות נסיגה והתקפי נשימה בתדירות גבוהה.
אימוני EMS לסובלים מאסתמה מאפשרים לכם לשמור על עצימות מתאימה במהלך האימון ועל קצב נשימה תקין, ויעזרו לכם להשיג שיפור מתמיד במדדי בריאות רבים, שיפור ביציבות, ירידה במשקל והטבה כללית במצב הבריאותי.
Club מאחלים לכם בריאות טובה ומזמינים אתכם לשמור על בריאות ועל הכושר בעזרת אימון שבועי של 20 דקות. לרשימת הסניפים ולפרטים נוספים, בקרו באתר שלנו