אחת התופעות המפריעות ביותר לאיכות השינה ואף לזוגיות היא בעיית הנחירות בזמן השינה.
אם בן או בת הזוג שלכם נוחרים אין מקום לפשרות ועליכם להשקיע עבורם וגם עבור עצמכם – כשבן או בת הזוג שלכם נוחר השינה שלו באיכות ירודה ובכך גם השינה שלכם נפגעת.
לראשונה בישראל - המיטה החכמה של סוויס סיסטם נחירות יכולות להגיע כתוצאה ממצבים משתנים בחיים ועד לבעיות בריאות מסוגים שונים שמצריכות לעיתים מכשירים מסייעים שונים, מבין שלל הפונקציות שממתינות לכם במיטת סמארט בד של סוויס סיסטם (Smart Bed) תוכלו ליהנות מהפיתוח החדשני של ניטור ופתרון להרגעת הנחירות באופן אוטומטי. עם פונקציות טכנולוגיות רבות, מדדי שינה מנוטרים, דו"ח מדדים והמלצות ופתרונות למצבים שונים הקשורים לשינה ובניהם בעיית הנחירות – הסמארט בד של סוויס סיסם זוכה ביושר לתואר המיטה החכמה הטובה ביותר בעולם.
שינת הלילה קריטית עבור השינה שלך שינת לילה איכותית אמורה להיות בראש סדר העדיפויות שלנו, חלק ממשתמשי השינה שוכחים להשקיע באיכות השינה ובאיכות החיים ובאמצעות מיטה רגילה ללא פתרונות שינה מתקדמים. פגיעה בשינת הלילה פוגעת בתפקוד המוחי, התפקוד הפיזי, מדרדרת את המדדים הבריאותיים שלנו ופוגעת במצב רוח והבריאות הנפשית של כל אחד ואחת מאיתנו. שינה ירודה תגרום לנו להיות לא מרוכזים, עצבניים ואנשים הנמצאים בלחץ תמידי יומי.
1 צפייה בגלריה
סוויס סיסטם - המלצה איך לישון טוב יותר? עם מיטה חכמה! (
סוויס סיסטם - המלצה איך לישון טוב יותר? עם מיטה חכמה! (
סוויס סיסטם - המלצה איך לישון טוב יותר? עם מיטה חכמה! (
(צילום: יח"צ)
בן או בת זוג שנוחרים אינם רק פוגעים בעצמם אלא גם פוגעים בכם עקב פגיעה באיכות השינה, התעוררויות רבות במהלך הלילה ושינה שאינה עמוקה ורציפה מספיק. נחירות רבות של אנשים הסובלים מהבעיה באופן קבוע עלולות להוביל לתחושת חנק ובעיות בריאותיות תוך כדי שינה.
נחירות פוגעות בזוגיות ובאינטימיות בני ובנות זוג שנוחרים נאלצים לישון באזורים נפרדים בבית כדי לאפשר לפרטנר/ית השינה שלהם לישון בצורה תקינה, לדברי מומחים רבים הדבר עלול לפגוע נואשות בזוגיות ובאינטימיות ובחיי המין בין בני הזוג. מצבים שכיחים נוספים הם חוסר מודעות לנחירות והשלמה עם מציאות של נחירות הכוללות ריבים תוך כדי שינה או לאחר השינה ומרפקים ותזוזות כדי לעצור לזמן מסוים את הנחירות. כדי לפתור את הנחירות על בני ובנות הזוג להחליט יחד אתכם – חייבים לטפל בנחירות בכל האמצעים העומדים לרשותכם בשוק, אחד מהאמצעים האלו הוא המיטה החכמה המספקת, בין היתר, פתרון להרגעת הנחירות עד להפסקתן.
זה כבר הרבה יותר מ"עוד סתם המלצה על מיטה מתכווננת" - איך מיטה חכמה מסייעת לבעיית נחירות? מבין האפשרויות השונות בסוויס סיסטם מאפשרים לבני ובנות הזוג את המפתח להרגעה ופתרון בעיית הנחירות. בסוויס סיסטם מאפשרים לכם ליהנות ממיטה זוגית חכמה הכוללת בתוכה מערכת המבצעת ניטור נחירות באופן אוטומטי במהלך השינה, לאחר איתור שלב הנחירה המיטה תבצע הטיית ראש אוטומטית לצורך הרגעת הנחירות עד למצב בו הנחירות יפסקו. לאחר שהמיטה מזהה שהנחירות נפסקו היא תחזור למצב הקודם טרם משתמש/ת השינה התחיל/ה לנחור, התהליך חוזר על עצמו בכל זיהוי נחירות ואין צורך להתערב ידנית או ללחוץ על כפתורים במהלך השינה.
המיטה החכמה היא מיטה מתכווננת הכוללת מזרנים בעלי מנגנון נפרד להטיית אזורי הראש והצוואר, הגב והרגליים – בזמן שהראש של בן הזוג מוטה באופן אוטומטי כדי להרגיע את הנחירות, את או אתה תוכלו לישון בשקט וליהנות משינה איכותית רציפה ומשיפור הזוגיות והאינטימיות.
לא רק נחירות: מיטה חכמה עם פונקציות טכנולוגיות מתקדמות מלבד הסיוע המתקדם לבעיית הנחירות הנפוצה, המיטה החכמה מבית סוויס סיסטם היא מעבדת שינה קטנה המספקת עבורכם ניטור מדדי שינה רבים, לדוגמה: פעימות הלב במהלך השינה, זמני התעוררות, קצב נשימות במהלך השינה, חלוקת זמני שינה, כמות תזוזות מעל 90 מעלות ופרמטרים נוספים שיופקו לדו"ח שינה המספק ציון והמלצות מרופא מומחה לשינה, את הדו"ח תקבלו ישירות אל המייל שלכם ובכך תשלטו על תפקוד השינה שלכם בכל יום מחדש.
אפשרויות טכנולוגיות נוספות במיטה החכמה יספקו לכם מינימום תזוזה לצורך מקסום השהות במיטה, באמצעות פקודות קוליות תוכלו להרים את המיטה לתנוחת בוקר או להדליק את נורת הלד הדקורטיבית בתחתית המיטה. המיטה החכמה כוללת שלט אלחוטי (Bluetooth) מתקדם, ו 2 חיבורי USB עבור מכשירים שונים.