מתכוונים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת? אולי זה הזמן לחשוב גם על קירוי הפרגולה. מתלבטים? קבלו 5 סיבות לקירוי הפרגולה שלכם.

הגנה מפני הגשם

אין ספק שאחת הסיבות הנפוצות ביותר לקירוי פרגולות אלומיניום היא הגנה מפני הגשם. אז כן, במידה ותקרו את הפרגולה באמצעות סנטף או פוליגל, תוכלו לשבת בחצר שלכם גם בימים הסגריריים ביותר.
בשילוב עם פתרונות חימום מתאימים, הילדים שלכם יוכלו לשחק מתחת לפרגולה גם בחורף וליהנות ממזג אוויר נעים ומאוזן.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אגב, קירוי הפרגולה יסייע לכם לשמור גם הניקיון בסתיו. אם עד היום נאלצתם להתמודד עם עלים שנושרים ולכלוך שנופל מהעצים, מעתה כל אלה ינחתו על החלק המקורה של הפרגולה וניקיון החצר יישמר.

אפקט עיצובי

בעידן המודרני ששם דגם על הפן העיצובי, קירוי פרגולה כבר לא נחשב לתהליך פרקטי שתפקידו רק להציל אתכם מהגשמים העזים או השמש הקופחת. לא משנה באיזו אופציה תבחרו לקירוי, כיום על המוצרים מגיעים בצבעים ובצורות שונות.
במידה ותרצו להפוך את החצר שלכם לפנינה של ממש, תוכלו לבחור בסנטף צבעוני שפשוט יהפוך את החצר שלכם למנצנצת.

הגנה מפני קרני השמש

לכל חצר יש את המאפיינים שלה ואת כיווני האוויר שלה, איך אין ספק שזה לא נעים לשבת מתחת לפרגולה בעודכם מסונוורים מקרני השמש העוצמתיות. בנוסף, אנחנו בטוחים שלילדים שלכם ממש לא נוח לשחק ולהשתולל תחת קרני השמש הקופחות.
קירוי לפרגולה יוכל לספק לכם פתרון הצללה ויאפשר לכם ולילדים שלכם לשהות מתחת לפרגולה גם בימים בהם השמש פשוט לא משחררת. קירוי מתאים בשילוב של פתרונות אוורור וקירור נכונים זה אכן השילוב המנצח.

פרטיות

במידה ויש לכם דירת גן, אתם ודאי לא רוצים שכל השכנים יצפו בכם מלמעלה בזמן שאתם בבריכה או מנפנפים את האוכל שלכם על המנגל.
קירוי פרגולה יספק לכם פתרון מושלם לסוגיית הפרטיות. מצד אחד, לא מדובר בחומרים אטומים לגמרי שינתקו אתכם מהשכנים לחלוטין, אך עם זאת בהחלט תוכלו להרגיש משוחררים וחופשיים לעשות ככל שעולה על רוחכם.

ניקיון

קירוי הפרגולה יסייע לכם לשמור גם הניקיון של החצר שלכם. אם עד היום נאלצתם להתמודד עם עלים שנושרים ולכלוך שנופל מהעצים, מעתה כל אלה ינחתו על החלק המקורה של הפרגולה וניקיון החצר יישמר.
בנוסף, במידה ואתם גרים בדירת גן ויש מעליכם דירות מגורים רבות, אתם בטח לא רוצים להיות פח האשפה של בניין. הקירוי של הפרגולה יהווה למעשה חוצץ בניכם ובין השכנים שלכם ויעצור כל פסול שעד היום הייתה עושה את דרכה ישירות לחצר שלכם.
אגב, במידה ואתם לא רוצים לראות בעיניים את העלים והלכלוך שמצטבר על שכבת הקירוי של הפרגולה, בחרו בצבע כהה יותר. אולם קחו בחשבון שככל שהצבע יהיה כהה יותר, כך פחות ופחות קרני שמש יוכלו לחדור מבעד לקירוי.