מומחי SFB מסבירים איך יוצרים קמפיינים עם ציון איכות גבוה שגורמים לגולשים ליצור אינטראקציה ולהקליק על המודעה. כל מה שרציתם לדעת על Quality Score - ציון איכות של גוגל.
איך משפיע ציון איכות גבוה על יעילות הפרסום בגוגל?
כדי לקבוע כמה תשלמו על כל קליק בביצוע קמפיין, גוגל מבצעת מכרז אוטומטי המבוסס על פרמטר בשם ציון איכות, או Quality Score, כמו שמקובל לכנות אותו. הציון הזה מופיע בדוחות הביצועים של החשבון שלכם בגוגל אדס והוא מגדיר את האיכות שלכם במספרים מ-1 עד 10. גוגל מגדירה אותו ככלי להערכת איכות המודעות, דפי הנחיתה ומילות המפתח שלכם כמפרסמים. ככל שהמודעות שלכם ידורגו גבוה יותר מבחינת ציון האיכות, גוגל מבטיחה להקטין את המחיר פר קליק ולשפר את המיקום של המודעות.
אז איך מחושב ציון איכות בגוגל אדס?
זה הולך ככה, ככל שציון המודעה שלכם קרוב יותר ל-10, כך המחיר לתשלום פר קליק יהיה נמוך יותר מהעלות הממוצעת לפי כלי מילות המפתח, וכן להפך. לעומת זאת, אם קיבלתם ציון 5, אתם עתידים לשלם בדיוק את העלות החזויה לכל קליק כפי שמופיע בכלי מילות המפתח של גוגל.
ציון איכות מתקבל על פי אומדן מצטבר של ביצועי החשבון שלכם והוא לא מתייחס למיקום מודעה בזמן אמת. ציון האיכות של המודעות שלכם יחושב על פי 3 פרמטרים שגוגל מתבססת עליהם על פי היסטוריית הביצועים שלכם בעבר:
1. מה הסבירות שגולשים יקליקו על המודעה שלכם?
2. האם המודעה והניסוח שבחרתם רלוונטיים לכוונת החיפוש של הגולש?
3. עד כמה דף הנחיתה שלכם קל, נוח וידידותי לגולש?
למה כדאי לכם להשקיע כדי לשפר את ציון האיכות שלכם?
כי אתם רוצים קמפיין אטרקטיבי שמביא לידים חמים
ציון איכות של פרסום בגוגל בסופו של יום מעיד על רלוונטיות המודעה שלכם לצרכים של הגולשים. וזה למעשה גם מה שמוביל למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש ומה שמביא את הלקוחות הפוטנציאליים להקליק על המודעה שלכם. יכולה להיות לכם מודעה נהדרת עם קופי מצוין, אבל אם היא לא תתאים למה שהגולש חיפש בפועל, הוא לעולם לא יקליק עליה והמודעה תדורג נמוך.
כי אתם רוצים לשלם פחות על כל קליק
אם המודעה לא רלוונטית - היא תופסת פחות קליקים וגוגל דורש מכם לשלם יותר על כל קליק, לא חבל?! ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר מדויקת לכוונת החיפוש של הגולשים, כך המחיר לכל קליק יהיה נמוך מהעלות החזויה לפי הכלי הרשמי של גוגל.
5 טיפים סופר אפקטיביים לשיפור ציון האיכות שלכם בגוגל
ככל שתכירו טוב יותר את קהל היעד שלכם ואת הצרכים שלו, כך תוכלו לדייק בבניית מודעת גוגל אדס אטרקטיבית לגולש:
1. צרו קבוצת מודעות ממוקדת - בנו קבוצת מודעות שמתמקדת בנושא אחד בלבד לכל מוצר אותו תרצו לקדם.
2. בחרו מילות מפתח רלוונטיות וממוקדות - השתמשו לצורך כך בכלי מילות המפתח של גוגל.
3. צרו מודעות בשפה פשוטה עם הנעה לפעולה.
4. השתמשו בדפי נחיתה סופר רלוונטיים למילות החיפוש.
5. בדקו ושפרו את המודעות שלכם נון סטופ.
פרסום אפקטיבי בגוגל עם SFB דיגיטל מרקטינג
רוצים להעלות את ציון האיכות שלכם בגוגל? SFB דיגיטל מרקטינג היא סוכנות פרסום בגוגל שמביאה תוצאות. בעזרת מומחי הסוכנות בראשות שי כהן, תוכלו לקבל ים לידים חמים דרך קמפיינים ממומנים שעובדים בשבילכם נון סטופ. אנשי החברה שמומחים בקידום ממומן בגוגל ובפלטפורמות נוספות, יסייעו לכם ליצור קמפיינים חזקים שימנפו את המותג שלכם ויגרמו לכם, תכלס, להגדיל חשיפה ומכירות. לפגישת ייעוץ אפקטיבית חייגו עכשיו: 050-344-1221.
מוגש מטעם: SFB