הדפסה איכותית של תמונות ומילים יפות המגיעות מכל הלב היא מתנה נהדרת המכניסה המון צבע לחיים. לא משנה באיזו תמונה אתם בוחרים בסוף, אם החלטתם להדפיס על ספל או כוס, תדעו שהצלחתם במשימה.
אם אתם רוצים להדפיס על ספלים או כוסות ולהפתיע את האנשים שאתם הכי אוהבים בעולם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את התמונה המושלמת: תמונה מגניבה עם בן/ בת הזוג, תמונה עם כל המשפחה או קולאז' תמונות קטנות של הכלב האהוב.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )
מה הופך את הכוס המודפסת למתנה המושלמת?
אם אתם שוברים את הראש כבר שבוע ולא מצליחים להחליט מה לקנות לדוד האהוב או לבת הזוג שיש להם יום הולדת בקרוב, כוס מודפסת היא המתנה המנצחת. מצד אחד, מדובר במתנה שימושית, שהרי הכוס והספל משמשים לשתייה חמה וקרה כאחד. ומצד שני, מדובר במתנה שהיא הקדשה אישית שלכם. אתם בוחרים איך לעצב אותה ומה לכתוב עליה בסופו של דבר.
אז מי ישמח לקבל כוס מודפסת?
ובכן, התשובה היא כל אחד. אם תדעו לבחור את התמונה המושלמת, גם האדם הספקן ביותר ישמח למתנה שכזו. אז בואו נקבל קצת פירוט על האנשים היקרים לנו ביותר שמגיע להם לקבל כוס יפהפיה בהתאמה אישית:
  • סבא וסבתא – אין כמו לשמח את סבא וסבתא שלכם לקראת אירוע חשוב כמו יום הולדת של אחד מהם או ביום המשפחה. אפשר לקחת תמונה ישנה של שניהם שצולמה בשחור-לבן, להדפיס אותה לצד תמונות אחדות עם כל הנכדים ופשוט לעשות להם את היום.
  • הורים – כבר קניתם ספר לאבא ביום ההולדת הקודם, ואת הבושם היקר נתתם לאמא ליום האישה. כעת הגיע הרגע להעניק מתנה איכותית שתפתיע אותם: כוס מודפסת מיום החתונה שלהם.
  • בן/ בת זוג – אין דבר רומנטי יותר מתמונה של זוג מאוהב המודפסת על גבי ספל. אז אם שכחת בטעות את יום ההולדת שלו, או שלא איחלת לה כלום ביום האהבה, זה הזמן לתקן את המצב ולהביא הביתה מתנה מושקעת באמת.
  • בת מצווה/ בר מצווה – כן, יש גם כוסות שמתאימות לילדים שאוהבים לשתות שוקו חם בכל בוקר. כוס מודפסת היא הרקע המושלם לתמונת בת מצווה/ בר מצווה מושלמת לא פחות. כמו כן, זוהי מתנת מזכרת טובה מהאירוע לכל המשתתפים. אפשר לבחור תמונה של חתן או כלת השמחה, להדפיס אותה על ספל מגניב ולתת לאורחים.
  • בוס – בין אם יש לכם בוס חברמן שאוהב להתרועע אתכם, ובין אם הוא מעדיף להתרחק ולעסוק בענייניו, כוס מודפסת למנהל היא מתנה איכותית ומשמחת. אתם מוזמנים לבחור תמונה משותפת של כל העובדים (כולל הבוס, כמובן), ולהעניק לו, אחר כבוד, את המתנה שתרומם את רוחו.
רוצים להדפיס על כוס? דעו את האפשרויות שלכם
כאשר אתם בוחרים כוס מודפסת כמתנת יום הולדת, אתם יכולים לבחור לא רק את התמונה שתדפיסו, אלא גם את הכוס או הספל. וזה לא חייב להיות ספל לבן סטנדרטי. קיימים סוגים שונים של כוסות וספלים שאפשר לבחור. לדוגמה, ניתן לבחור כוס טרמית לשתייה חמה, ספל בירה לכול מי שאוהב לשתות, ספל לאטה, בקבוק אקולוגי, ואפילו כוס קסם – כן, כן אותה כוס שנראית כמו כל כוס רגילה עד שלא שופכים לתוכה מים חמים המגלים את התמונה המודפסת. כמו כן, תוכלו לבחור אם להדפיס על הכוס או בפנים. ולבסוף, ניתן לעצב את הכוס באופן עצמאי או לפנות למעצב גרפי לעזרה.
מעוניינים לדעת עוד על כוסות וספלים מודפסים? לפרטים נוספים בקרו באתר Migvan4U והתרשמו מהמבחר הגדול של אפשרויות העיצוב.