מעשה מגונה נחשב כיום לאחת מעבירות המין השכיחות ביותר, אך השלכותיה המשפטיות עשויות להיות חמורות. ככל שנחשדת בעבירה מסוג זה, חשוב שיעמוד לצידך עורך דין המתמחה בעבירות מין בהקדם האפשרי. עו"ד אלון שליכטר, המתמחה בייצוג בעבירות מין, מרחיב על כלל הצעדים העומדים לרשותם של חשודים.
1 צפייה בגלריה
מעשה מגונה בקטין
מעשה מגונה בקטין
מעשה מגונה
(צילום: Freepik )
ההגנה המשפטית שלך מתחילה כבר בתחנת המשטרה
מעשים מגונים מתפרשים על פני טווח רחב מאוד של התנהגויות ובלבד שיבוסס מעבר לכל ספק שמטרת המעשים היא סיפוק, גירוי או ביזוי מיני. מחשיפת איבר המין במקום ציבורי ועד לביצוע מעשים בעלי אופי מיני באדם אחר בכפייה או תחת איומים, כחומרת נסיבות העבירה כך חומרת העונש. למען הסר ספק, גם ביצוע עבירות ללא אופי פיזי במרחב הווירטואלי או הכוללות שליחת תמונות בעלי אופי מיני, ייחשבו כמעשים מגונים.
מן הרגע שמוגש כתב האישום, התיק שלך מקבל תפנית דרמטי ומעתה ואילך, הדברים נעשים סבוכים ביותר. דיון הוכחות סבוך וקשה, חקירות עדים מטלטלות, תנאים מגבילים קשים על הנאשם והפניה לגורמים מטפלים, אלו רק כמה מהמאפיינים שיהיה מנת חלקם של אלו שיגיעו לשלב זה בהליך המשפטי שלהם. על אף שחזקת החפות עומדת תמיד לנאשם עד הרשעתו, גם אם בסופו של דבר יסתיים התיק בזיכוי, החוויה עשויה להיות קשה ביותר. לכן, חשוב לקבל ייעוץ כבר במעמד החקירה וככל שקיים טעם ראוי לכך, להתחיל לפעול במרץ כדי לקדם ביטול כתב אישום.
מענה משפטי רחב היקף
עו"ד אלון שליכטר ייצג לאורך השנים חשודים רבים בעבירות מין וסייע להם לבנות אסטרטגיה משפטית מעמיקה, רחבת היקף ומגובה בידע רחב יריעה. בין אם נדרש לך ייעוץ לקראת חקירה או סיוע בהגשת בקשת ביטול כתב אישום, יש לך כתובת מקצועית ללא פשרות.
למידע נוסף, ניתן להתקשר למשרדנו במספר 054-6762373.