צביעת כלי קרמיקה, שהפכה לאחת מהפעילויות הפופולריות בקרב משפחות, מציעה בדיוק את זה – רגעים של שקט, יצירתיות וחיבור משפחתי במסגרת סדנה חד-פעמית, שמתאימה לכל גיל ולכל רמת ניסיון.
בסטודיו CLAY PLAY, שממוקם במרכז קניות מקסים, כיכר המושבה, הוד השרון, התהליך פשוט ומהנה. תחילה, משריינים מקום מראש ומגיעים לסטודיו בזמן שנוח לכם. עם ההגעה, תקבלו הדרכה קצרה ומקצועית על התהליך, ולאחר מכן תוכלו לבחור כלי קרמיקה ממגוון רחב של אפשרויות. לאחר שבחרתם, תוכלו לצבוע ולעצב את הכלי לפי הטעם האישי שלכם, תוך שימוש בצבעים וטכניקות יצירתיות. עלות הפעילות היא למעשה עלות הכלי שבחרתם לצבוע. לאחר שתסיימו, הכלי יישלח לשריפה ולגלזורה מקצועית, ולאחר מכן תקבלו הודעה להגיע לאסוף את היצירה המוגמרת שלכם מהסטודיו. הפעילות בסטודיו היא מגיל 8 ומעלה.
1 צפייה בגלריה
צביעת כלי קרמיקה
צביעת כלי קרמיקה
צביעת כלי קרמיקה
(צילום: סטודיו CLAY PLAY)
יצירתיות משותפת
כאשר המשפחה מתיישבת לצבוע כלי קרמיקה, משהו מיוחד קורה. כל אחד יכול לבחור את הכלי שהוא רוצה לצבוע – קערות, ספלים, צלחות או פריטים דקורטיביים אחרים – ולתת לדמיון שלו להתפרץ. בעוד שכל אחד צובע לפי טעמו האישי, התהליך עצמו הופך לחוויה משפחתית משותפת, שבה כל אחד יוצר ומשתף את האחרים במחשבותיו, בהשראותיו ובתוצרים שלו.
צביעת כלי קרמיקה מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד. עבור הילדים הצעירים, מדובר בפעילות שמפתחת את היכולות המוטוריות ואת היצירתיות, בעוד עבור המבוגרים זו יכולה להיות חוויה מרגיעה ומספקת, שמאפשרת להתרחק מעט משגרת היום-יום ולהתמסר ליצירה.
סדנה חד-פעמית – חוויה שנשארת לאורך זמן
מעבר להנאה מהתהליך עצמו, יש משהו מיוחד מאוד בתוצרים שנשארים אחרי סדנה חד-פעמית של צביעת כלי קרמיקה. הכלים, שנצבעים בעבודת יד, הופכים לזיכרון אישי ומשפחתי שניתן להשתמש בו בבית. הם גם מהווים מתנות נהדרות ומקוריות, שנושאות ערך רגשי מיוחד לאור העובדה שצבועות ביד אוהבת.
האפשרות לבחור בצבעים ובטכניקות שמתאימות לכל אחד מחברי המשפחה יוצרת תחושה של ייחודיות – אין שני כלים זהים, וכל תוצר משקף את האופי והיצירתיות של האדם שיצר אותו. גם לאחר הסדנה, הכלים הצבעוניים והאישיים מהווים תזכורת תמידית לרגעים המשותפים שבילו המשפחה יחד.
שילוב אמנות וערכים משפחתיים
סדנאות חד-פעמיות של צביעת כלי קרמיקה מעניקות יותר מרק יצירה. הן מאפשרות להורים ולילדים לעצור לרגע בתוך השגרה ולהתחבר זה לזה דרך תהליך משותף. בסדנה כזו, יש הזדמנות ללמד את הילדים על ערכים כמו סבלנות, התמדה וחשיבה יצירתית, תוך כדי עשייה מהנה ומשותפת.
החיבור בין יצירה אישית לפעילות משותפת מגביר את תחושת המשמעות של הפעילות. מעבר לכיף ולתוצרים, מדובר בהשקעה בזמן איכות משפחתי, שיכול להוות גשר בין עולמות שונים, תחומי עניין שונים וגילאים שונים.
פעילות לכל המשפחה
סדנה חד-פעמית של צביעת כלי קרמיקה היא פתרון מצוין למשפחות המחפשות פעילות שתתאים לכולם (מגיל 8 ומעלה). היא מאפשרת ליצור זיכרונות משותפים בסביבה רגועה ומלאת צבעים, ולצאת ממנה עם כלים מעוצבים אישית שממשיכים ללוות את המשפחה גם אחרי הסדנה.


מוגש מטעם: CLAY PLAY, הוד השרון