בירת השרון הלוא היא העיר נתניה מהווה את השילוב המושלם: עיר תיירות ונופש המציעה רצועת חוף ארוכה, מטופחת ומפותחת, לצד אזורי בילוי, פארקים ושמורות טבע דוגמת "שלולית החורף" ו"שמורת האירוסים" שיודעים לקרב את הנוף והטבע לדרי העיר. כמו כן, תוכלו למצוא בה מתחמי תעשייה, עסקים והיי טק בקרבת שכונות מגורים חדשות ומושקעות, וזה עוד לא הסוף - לאחרונה מתקיימים בעיר שלל פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית הכוללים שכונות חדשות וגבוהות במיוחד. שנת הקורונה הובילה לשינוי כללי בדפוס ביקושים לנדל"ן ברחבי ישראל בכלל, והחיפוש אחר דירות למכירה בנתניה בפרט, נעשה בשנה האחרונה, הרבה יותר רלוונטי עבור הרבה אנשים: בעקבות העובדה שיותר ויותר חברות עוברות למתכונת עבודה מהבית, הקרבה למרכזי התעסוקה בתל אביב הופכת פחות משמעותית ולכן, אפשר וכדאי להתרחק ממרכז תל אביב הצפוף והפקוק לטובת דירות מרווחות וגדולות יותר במחוז מרכז.
3 צפייה בגלריה
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
(צילום: shutterstock )
כמה מילים על העיר נתניה נתניה היא עיר שמתפתחת בקצב יפה. מעיר שהייתה ידועה כעיר היהלומים, היא הפכה במהרה למרכז תיירות ונופש, בעיקר למבקרים מאירופה ודרום אמריקה. על פי נתוני הלמ"ס, בסוף אוגוסט 2021 גרו בנתניה מעל 223,000 איש עם קצב גידול שנתי של 0.4%. כמו כן, היא ממוקמת כיום בדירוג 6 מ-10 על פי נתוני המדד החברתי כלכלי אשכול.
פרויקט התחדשות עירונית בשכונת סביונים אחד מהפרויקטים המעניינים המוקמים בימים אלו בעיר נתניה, הוא "מגדלי סביון סיטי" בשכונת סביונים הוותיקה. מדובר בארבעה מגדלי יוקרה סמוכים לטיילת הצפונית של העיר וממוקמים במרכז הלב הפועם של העיר. שירותים קהילתיים, ככר העצמאות, בתי ספר וגני ילדים, טיילת – כולם במרחק הליכה וכל הדרוש נמצא בקרבת מקום, ללא צורך בעמידה בפקקים. הפרויקט כולל שני מגדלים הפונים למזרח בני 24 קומות ושניים הפונים למערב בגובה של 26 קומות. למתעניינים, ניתן למצוא בפרויקט דירות למכירה בנתניה קרוב לים: דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
3 צפייה בגלריה
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
(צילום: shutterstock )
שכונת עין תכלת – 2 מתחמים חדשים בבנייה רוויה פרויקט חדש נוסף בשלבי תכנון הוא פרויקט הקמת 2 מתחמים חדשים בשכונת עין תכלת שבצפון העיר. המתחמים יכללו 359 יחידות, מהן 179 יחידות דיור במחיר מופחת. המתחמים החדשים צפויים להיות חלק מהשכונה, במטרה למשוך זוגות ומשפחות צעירות המעוניינות בשטחים פתוחים ובגישה לים שיש לשכונה להציע. זה בנוסף לשלל השירותים הקהילתיים, בתי הספר וגני הילדים, אזורי התיירות והמסחר ויחידות דיור מוגן רבות. על פי התכנון, יושם דגש מיוחד על נושא ההתניידות בשכונה: תוכנית בהיקף 93 דונם לאורך הצירים המרכזיים והיקף השכונה, צפויה לכלול שביל הולכי רגל שיחבר בין מתחמי השכונה והאזורים ציבוריים, ושבילי אופניים לצד פיתוח מערך התנועה והתחבורה.
3 צפייה בגלריה
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
אפריקה ישראל
(צילום: shutterstock )
רובע חדש במרכז נתניה בין הרחובות אוסקר שינדלר ממזרח, בן-גוריון ממערב, היהלומן אברהמס מצפון ומאיר יערי מדרום, נמצאים 63 דונם - שבעבר הייתה קיימת עבורם תכנית בנייה אשר כללה 240 יחידות דיור, אך התכנית לבסוף לא יצאה לפועל. מרבית הקרקעות באזור הן בבעלות פרטית ולאחרונה הוחלט להפקיד תוכנית חדשה לחלוטין שתכלול 740 יחידות דיור חדשות, 13,000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, 50,000 מ"ר של שטחי ציבור ו- 9.5 דונם של שטחים פתוחים. המטרה היא לאפשר פיתוח של אזור ריק במרכז העיר ולהפוך אותו לאזור שישלב שימושים של מסחר, בילוי, שירותים ומגורים – מרחב עירוני איכותי המתבסס על תחבורה ציבורית. לסיכום, השנים האחרונות שכללו תנופת פיתוח והתחדשות עירונית רחבה, לצד השינויים שחווינו עם מהפכת העבודה מהבית, הופכות את העיר נתניה לאופציה טובה ואטרקטיבית למגורים. אז אם חשקה נפשכם להתרחק מהמרכז הרועש והפקוק אבל עדיין קשה לכם לוותר על הים והאווירה התיירותית - נתניה היא הפתרון המושלם עבורכם.