תומר צורי, הבעלים והמייסד, מספר על ההצלחה המרשימה של המסעדה, שהייתה מענה מושלם לעובדים שרצו לאכול טוב, בלי תחושת הכבדות שלרוב מתלווה לארוחות צהריים גדולות.
“אנחנו היינו פתרון מהיר ואיכותי”, משתף תומר. “הלקוחות שלנו ידעו שהם יכולים ליהנות מאוכל טרי, טעים ובריא, בלי לוותר על קצב היום שלהם. זו הייתה התפיסה שהובילה אותנו”.
עיקר פעילות המסעדה התמקדה במשלוחים ובהזמנות מראש. תומר מציין בגאווה שמעל 70% מהמחזור הגיע ממשלוחים לעסקים גדולים ומוכרים כמו קבוצת גולף, שראל, וחברות הייטק באזור. “עבדנו עם ארגונים שיש בהם מעל 20 עובדים, וידענו להתאים להם פתרונות מושלמים לכל סיטואציה – ארוחות צהריים קבוצתיות, אירועים מיוחדים, או סתם מנה אישית לכל עובד”.
תומר מעיד שהטלפונים לא מפסיקים להגיע. “לקוחות שואלים אותי כמעט מדי יום מתי אנחנו פותחים מחדש. גם וולט ותן ביס מתעניינים מתי נחזור לשוק. זה מרגש ומראה עד כמה הדוקטור היה חלק משמעותי בחיי היומיום של האזור”.
האם הדוקטור תחזור? ולמי מיועד המותג והקו של הדוקטור?
תומר מבקש להדגיש שהקו, שמתבסס על לקוחות נאמנים ומרוצים, הוא הזדמנות ייחודית למסעדנים באזור. “זה קהל שבוי במובן הטוב של המילה – עסקים שמכירים אותנו ואוהבים את מה שאנחנו מספקים. מי שיבחר לקחת את הקו, יקבל בסיס חזק של לקוחות קיימים, מוכנים ומזומנים”.
״מי שימשיך את מסעדת הדוקטור יזכה גם למעגל לקוחות קבוע וגם למערך שיווק איכותי שפועל ועובד.״ אומר יונתן הולט מי שהיה אמון על שיווק המסעדה
תובנות לעתיד
על השאלה אם יחזור לפתוח את המסעדה בעתיד, תומר משיב בחיוך: “אולי, אבל כרגע אני מחפש שמישהו אחר ייקח את המושכות. יש כאן פוטנציאל עצום למי שיודע איך לנהל משלוחים ולהתאים את עצמו לדרישות השוק”.
מסעדת הדוקטור אולי לא פעילה כיום, אבל אין ספק שהמורשת שלה חיה ובועטת. האם יהיה מי שירים את הכפפה?
אם אתם בעלי מסעדות או יזמים בתחום המסעדנות, יש פה הזדמנות מאוד מעניינת
מוגש מטעם: מסעדת הדוקטור