ההצלחה שלו מבוססת על אפס התפשרות על חתירה לקראת השגת צמיחה עסקית מותאמת אישית עבור לקוחות, ובמאמר זה הוא מציג תובנו חשובות ליזמים המעוניינים להשיג פריצה עסקית לתחומים עסקיים חדשים.
פילוסופיית הלקוח במקום הראשון
הגישה של חי נקש מבוססת על פילוסופיה פשוטה אך עמוקה: כל החלטה עסקית שמתקבלת, צריכה להיות ממוקדת בחשיבה על הלקוח. גישה זו חשובה לפיתוח אסטרטגיות שיווק שהן לא רק יעילות אלא גם מותאמות באופן אישי ומעמיק לקהל היעד.
נקש מאמין שהבנת הצרכים, העדפותיו ונקודות הכאב של הלקוח הן הצעדים הראשונים לבניית קמפיין שיווקי דיגיטלי מוצלח. גישה זו הובילה אותו ליצירת חוויות מותאמות אישית המטפחות נאמנות ומעורבות ארוכת טווח.

1 צפייה בגלריה
חי נקש
חי נקש
חי נקש
(צילום: יח"צ)

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להתאמה אישית
ZmiAlpha החברה שנקש עומד בראשותה, הייתה בין הראשונות בעולם להצגת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק חוויות לקוח מותאמות אישית. מניתוח מונע בינה מלאכותית ועד לכלי CRM מתוחכמים, ההתמקדות הייתה בשימוש בטכנולוגיה כדי להבין ולחזות טוב יותר את התנהגות הלקוחות.
גישה מונעת נתונים זו אפשרה לנקש ולצוות שלו להתאים את פעולות השיווק שלהם בזמן אמת, מה שמאפשר לכל לקוח להרגיש מוערך ומובן באופן ייחודי. שיטה זו משפרת את שביעות רצון הלקוחות ומניעה צמיחה עסקית על ידי הגברת שיעורי ההמרה ושימור הלקוחות, כפי שניתן לראות מכמה סיפורי הצלחה מרשימים שהוא השיג ללקוחותיו.
מבית עסק מקומי למעצמה בינלאומית
אחת ההמחשות המרתקות ביותר להצלחתו של חי נקש הוא סיפור ההצלחה על הפיכת פלטפורמת מסחר אלקטרוני מקומית במלבורן למעצמה בינלאומית. על ידי יישום סדרה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ממוקדים, הפלטפורמה השיגה עלייה דרמטית במעורבות המשתמשים ובמכירות.
הצוות של נקש השתמש בשילוב של שיטות קידום אתרים, תוכן שיווקי ואסטרטגיות מותאמות אישית לדיוורים מקוונים, על מנת למשוך לקוחות ולשמר אותם. התוצאה הייתה עלייה משמעותית בנתח השוק בסביבה תחרותית מאוד.
יוצרים קשר ישיר עם הצרכנים ברשתות החברתיות
בשנה שעברה, חי נקש והצוות שלו ליוו חברת סטארט-אפ טכנולוגי בדרווין, אוסטרליה, שהבעלים שלה ביקש לבלוט מעל המתחרים, וכדי להשיג את המטרה הזו, הצוות התמקד בבניית זהות מותג ממוקדת בלקוח ושימוש ברשתות החברתיות על מנת ליצור קשר ישיר עם הצרכנים.
החברה של נקש השיגה את המטרה של עקיפת המתחרים, עם קמפיינים שנוצרו בקפידה והדגישו את הצעת הערך הייחודית של הסטארטאפ והמחויבות לשירות לקוחות. בגישה זו הם הצליחו לבנות בסיס לקוחות נאמן שהוביל את בעלי החברה לשקול התרחבות עסקית לתחומים אחרים.
טיפים לטיפוח צמיחה עסקית מותאמת אישית
ההצלחות האלו יכולות להיות גם שלכם, אם תקפידו על ביצוע כמה טיפים חשובים:
● שימוש בכלי ניתוח כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות והעדפות לקוחות. המידע הזה חשוב להתאמה אישית של ההצעות שלכם.
● שימוש ברשתות חברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות אחרות כדי לתקשר ישירות עם הלקוחות. עם המשוב שתקבלו, תוכלו לשכלל ולפתח באופן מדויק את המוצרים והשירותים שלכם.
● חשוב להקפיד להתעדכן באופן קבוע במגמות של טכנולוגיות חדשות ואסטרטגיות שיווקיות שיכולות לשפר את חווית הלקוח.
● הצוות שלכם צריך להיות מחויב לשביעות רצון הלקוחות. תרבות עסקית ממוקדת לקוח היא הבסיס לצמיחה עסקית מותאמת אישית.
כמה מילים לסיום
התהליך של חי נקש שנפרש על פני למעלה מעשור, מציג את העוצמה של ניהול עסקים בגישה ממוקדת לקוחות, עם התמקדות בצמיחה עסקית מותאמת אישית. גישה זו הובילה אותו להשיג הצלחה אדירה בארץ ובחו"ל, ויצרה לו מוניטין מצוין כמומחה שיווק דיגיטלי ויזמות טכנולוגית
סיפור ההצלחה של נקש מנחה בעלי חברות בתחום הסייבר בכל מקום בארץ ובעולם, שהפנימו את החשיבות של חדשנות, טכנולוגיה, והכי חשוב, מחויבות עמוקה להבנה ולשירות של צרכי הלקוחות.

מוגש מטעם: zmialpha