בלב פילוסופיית העיצוב של דריה טמונה הערכה עמוקה ליופי הגולמי של הבטון. דריה הוכשרה כמעצבת במכון הטכנולוגי היוקרתי בחולון (HIT), ומסעה של דריה לעיצוב בטון הונחה על ידי רצונה להחדיר לחפצים יומיומיים תחושה של אומנות ואלגנטיות. שואבת השראה מהקווים הנקיים ומהאסתטיקה המינימליסטית של העיצוב המודרני, דריה יצאה לחקור את הפוטנציאל היצירתי של בטון כמדיום.
מזוזות מעוצבות לכניסה לבית
מזוזות, עיקר במשקי בית יהודיים, משרתות מטרה דתית ודקורטיבית כאחד. המזוזות מודבקות באופן מסורתי על משקופים, מכילים מגילות קלף שעליהן כתובות פסוקים עבריים מהתורה. עבור דריה, מזוזות מעוצבות היווה הזדמנות לשלב מסורת ועיצוב עכשווי. המזוזות שלה מאופיינות בקווים חלקים ובצורות מינימליסטיות, מעוצבות בדייקנות ותשומת לב לפרטים. כל יצירה היא עדות למחויבותה של דריה לכבד את המסורת תוך שהיא מכניסה לה טוויסט רענן ומודרני.

1 צפייה בגלריה
מזוזות מעוצבות
מזוזות מעוצבות
מזוזות מעוצבות
(צילום: PIXABAY)

תהליך הייצור - שילוב קפדני של טכניקות
תהליך הייצור מאחורי היצירות של דריה הוא שילוב קפדני של טכניקות יצירה ביד ושיטות תעשייתיות מודרניות. דריה שואבת מהמסורת העשירה של אומנות העוברת לאורך הדורות, ומעניקה ליצירותיה תחושה של אותנטיות ומורשת. במקביל, היא מאמצת טכנולוגיות מתקדמות כמו עיבוד שבבי CNC כדי לדחוף את הגבולות של מה שאפשר עם בטון.
אחד המאפיינים המובהקים של העיצובים של דריה הוא יכולתם לטשטש את הגבול בין אמנות לפונקציונליות. כל פריט הוא לא רק חפץ שיש להעריץ, אלא תוספת פונקציונלית לבית, המשתלבת בצורה חלקה בחיי היומיום. בין אם זו מזוזה מעוצבת או שעון המפאר את קיר הסלון, היצירות של דריה מוסיפות נופך של תחכום ואלגנטיות לכל חלל.
שלטי הכניסה של דריה
שלטי הכניסה לבית, אבן יסוד נוספת באוסף של דריה, משמשים מגדלור מסביר פנים לאורחים ולדיירים כאחד. עשויים מבטון בעבודת יד, השלטים הללו משדרים אלגנטיות נצחית המשלימה כל סגנון אדריכלי. בין אם מעוטרים בטקסט חרוט או מעוטרים בעיצובים מורכבים, שלט כניסה לבית של דריה יוצרים אמירה נועזת תוך התמזגות חלקה בסביבתם. כל שלט הוא עדות לשליטתה של דריה במלאכתה, ומציג את יכולתה להפוך חפץ תועלתני ליצירת אמנות.
שעונים מעוצבים מבטון
שעונים, מרכיב חיוני בכל בית, מקבלים חיים חדשים בידיה של דריה. בשילוב הפונקציונליות של שמירת זמן עם המשיכה האסתטית של בטון, השעונים של דריה הם גם מסוגננים וגם פרקטיים. בין אם בעיצוב מינימליסטי ובין אם מעוטר בדוגמאות גיאומטריות, כל שעון הוא עדות לתשומת הלב של דריה לפרטים ולאומנות. הטקסטורה של הבטון מעניקה תחושה אורגנית לשעונים, ומעניקה להם תחושת חמימות ואופי שמבדילים אותם מחלופות בייצור המוני.
מעבר למזוזות, שלטים לבית ושעונים, הרפרטואר היצירתי של דריה אינו יודע גבולות. מחמסות ועד מבטאים דקורטיביים אחרים, יצירות הבטון שלה בעבודת יד מציעות שילוב ייחודי של צורה ותפקוד. כל יצירה נושאת את חותם החזון היצירתי של דריה, המשקף את מסירותה לדחיפת גבולות עיצוב הבטון.
בעולם מוצף בסחורות בייצור המוני, דריה תבל בולטת כמגדלור של אותנטיות ויצירתיות. באמצעות אומנותה המוקפדת והגישה החדשנית לעיצוב, היא הגדירה מחדש את המשמעות של יצירת אמנות פונקציונלית לבית. עם השילוב המיוחד שלה של מסורת וחדשנות, דריה ממשיכה לעורר יראה והערצה עם כל יצירה חדשה, ומותירה חותם על עולם עיצוב הבית העכשווי.
בנוסף לעיסוקיה האמנותיים, דריה מחויבת עמוקות לקיימות ולניהול סביבתי. בטון, כחומר, ידוע בעמידותו ובאורך החיים שלו, מה שהופך אותו לבחירה ידידותית לסביבה לעיצוב הבית. דריה לוקחת את המחויבות הזו צעד קדימה על ידי מיקור החומרים שלה באחריות ומזעור בזבוז בתהליך הייצור. על ידי בחירת מוצרי הבטון של דריה בעבודת יד.

מוגש מטעם דריה עיצוב מוצרי בטון