שוחחנו איתו כדי להבין איך זה עובד, איך כל עסק בעיר יכול למשוך יותר לקוחות, ואיך כל בעל עסק נתנייתי יכול להפוך למותג ברשת ולהביא קהל חדש.
3 צפייה בגלריה
אברהם ג'רבי
אברהם ג'רבי
אברהם ג'רבי
(צילום: יח"צ )
״לדעתי הבעיה העיקרית של עסקים היא שהם רצים לפתוח עסק, משקיעים בציוד יקר ובחלום,
אבל מזניחים את החלק החשוב שיעזור להם להגשים את אותו החלום - שיווק ויצירת תוכן.״
ככה אברהם ג׳רבי, הבעלים של סוכנות השיווק "ג׳רבי דיגיטל",
פותח את השיחה.
״יצא לי לעבוד עם העסקים הכי מוכרים בנתניה ולייצר להם תוכן וסרטונים, ואני רואה את זה אצל חלק מהם.
משקיעים במוצר עצמו אבל פחות נותנים דגש על המקום שיחשוף את העסק שלהם לקהל חדש שצמא לקנות מהם - הרשתות החברתיות"
העסקים המוכרים שהוא עבד איתם
הם אסטרל, אל גאוצ'ו, גונס, קיירטינג גורמה, יהודה אביקזר ועוד.
ולמה דווקא נתניה אתם שואלים? ג'רבי מסביר:
"אני נתנייתי מגיל 0, זה הבית שלי.
ואני אוהב את האנשים בעיר ואת העסקים המקומיים.
אפילו ההורים שלי התחילו לצאת בעסק המשפחתי שלנו (חנות בגדים ברח' קראוזה "לליבוש")
וככה יצא שאני מגיל קטן בעצם ועד היום מסתובב הרבה בעיר ובחנויות שונות.
היום אני כבר כמעט 5 שנים בעולמות השיווק ויצא לי לעזור ולעבוד עם עסקים בישראל, מקסיקו וארצות הברית,
אני בעצם חוסך להם עבודה, נותן להם שקט נפשי ואת היכולת להתעסק אך ורק בעסק ובעבודה שלהם, ולהשאיר לי את השיווק.
3 צפייה בגלריה
פניות חמות ולידים שלקוחות שלנו קיבלו מתוצאה של סרטון אחד בלבד
פניות חמות ולידים שלקוחות שלנו קיבלו מתוצאה של סרטון אחד בלבד
פניות חמות ולידים שלקוחות שלנו קיבלו מתוצאה של סרטון אחד בלבד
(צילום: יח"צ)

היום החלטתי לתת יותר דגש לעסקים נתנייתים,
ולעזור לכמה שיותר עסקים פה בעיר להכניס יותר כסף באמצעות שיווק נכון ויצירת סרטונים.
המטרה שלי זה פשוט להקנות להם ביטחון וחופש בעסק."
"אנשים עדיין חושבים שטיקטוק זו אפליקציה של ילדים, אבל הקהל המוביל שם היום זה קהל בוגר עם יכולת קנייה וכרטיס אשראי"
בעידן שבו כל ילד מחזיק טלפון וכל מבוגר גולש בטיקטוק במשך שעות כל יום,
אברהם מסביר שהקהל של כל עסק נמצא במקומות האלה.
לא משנה איזה שירות אתה נותן או איזה עסק יש לך.
"יודעים מתי הבנתי שכל קהל נמצא שם? כשנסעתי לפגישה עם לקוח בתל אביב ובאמצע הדרך קיבלתי טלפון מאבא שלי שסיפר לי שהוא ראה אותי בטיקטוק באחד הסרטונים שעשיתי ללקוח שלי, זה היה גדול"
״עידן הפרסום השתנה. אם לפני 5 שנים עוד היו עושים פרסומות בעיתונים מקומיים כדי לגייס לקוחות חדשים, היום הקהל כבר לא קורא עיתון - כולם דבוקים לנייד, גם אלה שקוראים עכשיו את הכתבה"
״כל בעל עסק הוא הפרזנטור המושלם לעסק שלו, אל תסתתרו מאחורי מוצרים - הלקוח קונה בגללכם."
ג'רבי מתקשה להבין למה גם היום יש בעלי עסקים שלא חושפים את הפרצוף מאחורי העסק שלהם.
"לפעמים, לקוחות אומרים לי שהם רוצים לשווק ולעשות סרטונים, אבל הם לא רוצים שיראו אותם.
וצריך להבין משהו חשוב - אם הם לא מראים מי הם, למה שהלקוח יבוא לקנות מהם?
זה ישמע מצחיק, אבל תכלס? הקהל בא לקנות בגללכם.
אנשים רוצים לקנות מאנשים.
יש 101 מתחרים ישירים עם עסק כמו שלך, ולמה שהם יקנו דווקא ממך?
כי הם נותנים בך אמון וסומכים עליך.
וזאת המטרה בסרטוני תוכן- לייצר בסרטון עצמו את החיבור והאמון בין העסק עצמו לבין הלקוח שרואה אותו עכשיו בסרטון.
בנוסף,
בעלי עסקים חושבים שלעשות סרטון זה לצלם, לעלות וגמרנו. ממש לא.

מעבר לזה שסרטונים זה מקור שיווק שמביא לך בסוף היום עוד לידים ופניות ומגדיל לך את ההכנסה עם עוד מכירות, הוא גם מייצר לך באזז וחשיפה מטורפת לעסק בחיים האמיתיים.
אתם לא יכולים לדעת לאיפה זה יגיע."
"אם תעבדו נכון, העסק שלכם יכול להתפוצץ בלקוחות חדשים ויתחילו לזהות אתכם בעיר כבר מחר בבוקר"
הוא ממשיך לספר:
"אחד הלקוחות שלי, דורון אחזקות התקשר אליי איזה ערב וסיפר לי שאנשים עוצרים אותו בקניון בעיר ומזהים אותו מהסרטונים, זה פסיכי שסרטונים בטיקטוק וברשתות החברתיות יכולים להפוך אותך לסלב בעיר שלך.
בסופו של דבר הסרטונים גורמים לקהל שלא מכיר אותך עדיין, או מכיר אותך ולא קונה ממך
לראות מי אתה מעבר למוצר שאתה נותן - הם יראו מי אותו בן אדם שנותן את המוצר ויתחברו אליך"
3 צפייה בגלריה
הצצה לחלק מתוצאות הסרטונים והשיווק של אברהם ג'רבי
הצצה לחלק מתוצאות הסרטונים והשיווק של אברהם ג'רבי
הצצה לחלק מתוצאות הסרטונים והשיווק של אברהם ג'רבי
(צילום" יח"צ)

וזה לא נגמר רק בחשיפה ובתגובות ברחוב, ג'רבי מספר
זה גם יכול להביא לך עוד פניות, שיתופי פעולה, הצעות והזדמנויות.
"לקוחות אחרים שלי, יהודה ואיילת השחר אביקזר (מרכז הקרב מגע אביקזר סיסטם)
מספרים לי שכבר אחרי סרטון אחד שהעלינו מתוך חבילת תוכן שאנחנו עושים ביחד,
הם מקבלים תגובות מדהימות ולקוחות חדשים שולחים להם פניות בוואטסאפ בקשר לאימונים
וזה עוד בלי קשר לתגובות ולפניות שהם קיבלו בסרטון עצמו.
ובנוסף, אפילו משרד הרווחה פנה אליהם בעקבות הסרטונים שעשינו וביקש שיעבירו אצלו סדנא להגנה עצמית לנשים.
זה מדהים, ברוך ה'."
אחרי ששכנענו אותו,
אברהם מסכים לחשוף חלק קטן מהתוצאות והמספרים שלקוחות שונים שלו מקבלים אחרי שהם עושים יחד סרטונים,
והתוצאות לפניכם:
1- חנות צעצועים- סרטון בודד הגיע ל- 350,000+ צפיות, עשרות שיתופים, מאות לייקים, תגובות ופניות.
2- קרב מגע - סרטון ראשון בפחות מ-3 ימים, 130,000+ צפיות, מאות שיתופים, פנייה ממשרד הרווחה ועשרות פניות מקהל חדש.
3- אוכל וקייטרינג- התפוצצות ברשת, גדילה בהכנסות החודשיות וחשיפה מטורפת.
וזו רק הצצה לחלק מהמספרים והתוצאות שלקוחות שלו קיבלו מהשירותים שלו,
הוא עובד עם כל עסק נתנייתי, ולפי מה שהוא אומר, הוא רוצה לעזור לכל בעל עסק בעיר לקבל יותר חופש וביטחון באמצעות שיווק וסרטונים.
"לקוחות שלי שולחים לי הודעות שהם מודים לי ושעזרתי להם להזניק את העסק שלהם,
זה באמת הרגשה מדהימה.
וזאת מבחינתי הצלחה בעסק שלי.
לראות שאותו בעל או בעלת עסק שאני עוזר להם לייצר יותר עבודה,
מרוצים מהעבודה שלי וממליצים עליי לאחרים.
ברוך ה', זה כיף לשמוע."
לסיכום, טיפ זהב לעסקים נתנייתים? תקראו ותיישמו:
"תתחילו לייצר תוכן וסרטונים לעסק שלכם.
הרי לא פתחתם עסק, השקעתם המון כסף, קניתם ציוד ועניינים
כדי לחכות ליד הדלת או הטלפון ולחכות שלקוחות חדשים יבואו לבקר, נכון?
אתם צריכים לגרום להם לרצות לבוא אליכם,
ולתת להם לשמוע את מה שהם רוצים לשמוע כדי לקנות דווקא אצלכם.
ובקיצור, אם אתם לא מייצרים סרטונים?
לדעתי אתה לא ממצים את הפוטנציאל של העסק שלכם!
תגרמו לקהל חדש להכיר אתכם דרך סרטונים, תראו להם מי אתם,
ותביאו עוד קהל לקוחות חדש ואיכותי אליכם לעסק"
המון בהצלחה,
אברהם ג'רבי - המשווק של נתניה.
רוצים לייצר תוכן לעסק שלכם ולהביא עוד לקוחות חדשים?
למעבר לוואטסאפ: https://wa.link/q2v2vo
לפרטים: 052-740-2018

מוגש מטעם: אברהם ג'רבי
פורסם לראשונה: 13:24, 15.01.25