מעבר חלק בין מרפסת פתוחה לחדר סגור: יתרונות המערכת המתקפלת
מערכת זכוכיות נאספות למרפסת , המשנה את פני המרחב החיצוני לחדר נוסף תוך שמירה על נוף פנורמי, היא פתרון חדשני ואלגנטי המתאים במיוחד לבעלי דירות באזור נתניה. המערכת מורכבת מזכוכית שקופה ומחוסמת בעובי של 10 מ"מ, המותקנת על פרופילי אלומיניום המחוברים לתקרה והרצפה או המעקה הקיים במרפסת. חיבור הזכוכיות באמצעות אטמי סיליקון יוצר חלל אחיד ושקוף.

3 צפייה בגלריה
סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות מתקפלות
סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות מתקפלות
סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות מתקפלות
(צילום: צל וילון)

במצב סגור, המערכת הופכת את המרפסת לחדר סגור ופרטי, המגן על תושבי הדירה מפני גשמים, אבק וחרקים. זוהי תוצאה של חדשנות הן מבחינה עיצובית והן מבחינה אדריכלית, המאפשרת לתושבי נתניה להרחיב את מרחב המגורים שלהם באופן פונקציונלי ואסתטי.
במצב פתוח, המערכת מאפשרת פתיחה וסגירה קלה ובעיקר מהירה, המחזירה את המרפסת למצבה המקורי כחלל פתוח, כאשר הזכוכיות והפרופילים לא מפריעים לנוף. היכולת להתאים את המרפסת לצרכים השונים מעניקה גמישות ומשדרגת את איכות החיים וערך הנכס עבור תושבי נתניה.
נפגשנו עם מארק פוסק, מנכ״ל צל וילון
מפגש עם מארק פוסק מחברת צל וילון מעניק תובנה ייחודית אל העולם הזכוכיות המתקפלות לסגירת מרפסות. מארק, בעל ניסיון עשיר של עשור בתחום הזכוכיות והאלומיניום, הוא האיש העומד מאחורי חברת צל וילון, היבואנית והמתקינה המובילה בישראל למערכות זכוכית למרפסות. החברה, מתמקדת בשיווק והתקנת זכוכיות נאספות, תוך הקפדה על איכות מעולה, שירות לקוחות מצטיין וצוות מקצועי ביותר. התפיסה המקיפה של מארק והחברה לסגירת מרפסות ופרגולות מבטיחה שלכל לקוח יהיה פתרון המתאים בדיוק לצרכיו ולאופי הבית שלו. צל וילון, פועלת כיום ברחבי הארץ דרך משווקים מורשים ומספקת פתרונות חדשניים ואיכותיים ללקוחותיה.

3 צפייה בגלריה
מארק פוסק, מנכ״ל חברת צל וילון
מארק פוסק, מנכ״ל חברת צל וילון
מארק פוסק, מנכ״ל חברת צל וילון
(צילום: יח"צ)

מגוון הפתרונות שמציעה סגירת מרפסת בנתניה עם זכוכיות נאספות
בעלי דירות בנתניה עם מרפסת נתקלים באתגרים רבים שמגבילים את שימושם בחלל החיצוני במהלך השנה. מערכת הזכוכיות המתקפלות מציעה פתרון לבעיות אלו:
1. מזג אוויר: בנתניה, מנובמבר עד אפריל, רוחות עזות, גשמים וקור המונעים ישיבה נעימה במרפסת. בקיץ, גלי חום, יובש או לחות קיצוניים וסופות חול מוסיפים אתגרים נוספים. הזכוכיות הנאספות מציעות הגנה ואפשרות שימוש במרפסת גם בתנאים אלו.
2. חרקים מטרידים: בעיקר בחודשי הקיץ, חרקים כמו יתושים וזבובים הופכים למטרד בזמן השהייה במרפסת. סגירת המרפסת עם זכוכיות נאספות מונעת את כניסת החרקים, ומאפשרת שהות נעימה יותר.
3. אבק ולכלוך: מאחר והמרפסת חשופה לאבק, נדרש נקיון תדיר. סגירת המרפסת מקטינה את החשיפה לאבק ומפחיתה את הצורך בנקיונות תכופים.
השפעת סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות נאספות על ערך הנכס
מארק פוסק, המומחה לסגירת מרפסות מחברת צל וילון, מבהיר את ההשפעה המשמעותית של סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות נאספות על שווי הנכס. לדוגמה, רכישת דירה בעלת 3 חדרי שינה וסלון במחיר של 1,000,000 ש"ח, כאשר כל חדר מיוחס בשווי של 250,000 ש"ח. כאשר מבצעים סגירת מרפסת, המרפסת הפתוחה הופכת לחלל סגור נוסף בדירה, ובכך מעלה את ערך הנכס. החלל החדש הזה ניתן לשימוש כמשרד, חדר אוכל, פינת משחקים, חדר רביצה ועוד, והוא ניתן למיזוג ולריהוט כמו כל חדר אחר בבית. באמצעות פעולה זו, המרוויחים הם לא רק המתגוררים בדירה בנוחות ובשימוש יעיל במרחב, אלא גם הערך הכלכלי של הנכס עצמו.
יתרונות מרכזיים של זכוכיות נאספות לסגירת מרפסת
זכוכיות נאספות הן פתרון חדשני ופופולרי לסגירת מרפסות, והן מציעות מגוון יתרונות משמעותיים:
נוף פנורמי: מערכת הזכוכיות נאספות מאפשרת סגירה של המרפסת תוך שמירה על הנוף הפנורמי. היעדר פרופילי אלומיניום או מחיצות מאפשר ליהנות מהנוף ללא כל הפרעה.
הגנה מפני גשמים: המערכת מספקת הגנה מלאה מפני חדירת מים, מה שמאפשר שימוש במרפסת גם בימים גשומים.
הגנה מרוחות עזות: הזכוכיות הנאספות מספקות מחסום יעיל נגד רוחות חזקות, מה שמבטיח שהמרפסת תישאר מוגנת ונעימה לשהייה בה.
הפיכת המרפסת לחדר סגור: סגירת המרפסת הופכת אותה לחלל נוסף בבית, הניתן לשימוש כחדר עבודה, חדר רביצה, חדר משחקים, חדר צמחייה, או חלל לברביקיו ואירוח, ומאפשרת גמישות רבה בשימוש.
אפשרות למזג את המרפסת: המערכת מאפשרת למזג את המרפסת, ובכך להשתמש בה נעימות גם בימים קרים או חמים במיוחד.
העלאת ערך הנכס: סגירת המרפסת תוך שמירה על פונקציונליות ואסתטיקה משפרת את ערך הנכס ומעלה את מחירו בשוק הנדל"ן.

3 צפייה בגלריה
סגירת מרפסת מעוגלת
סגירת מרפסת מעוגלת
סגירת מרפסת מעוגלת
(צילום: צל וילון)

מה מייחד את חברת צל וילון בשוק סגירת המרפסות
חברת צל וילון מבליטה את עצמה בשוק סגירת המרפסות בישראל דרך מספר יתרונות מרכזיים:
1. פריסה ארצית: צל וילון משתפת פעולה עם מתקינים מקצועיים ובעלי ניסיון רב, המספקים שירות בכל רחבי הארץ, מה שמבטיח גישה נגישה ואיכותית ללקוחות בכל חלקי המדינה.
2. שירות לקוחות מעולה: החברה זוכה לדירוגים גבוהים ולשבחים רבים מצד לקוחותיה, עם דירוג של 5 כוכבים בגוגל, המעיד על שירות יוצא דופן ומקצועיות גבוהה.
3. עמידות בפני רוחות עזות: המערכות של צל וילון מתוכננות לעמוד ברוחות עזות, מה שמבטיח עמידות וביטחון למשתמשים.
4. מערכת זכוכיות נאספות מתקדמת: החברה מציעה מערכת זכוכיות נאספות חדשנית, המתאימה לסגירת פרגולות ומרפסות בצורה אופטימלית.
5. 10 שנות אחריות: צל וילון מעניקה תקופת אחריות של עשור על המערכת, המשקפת את הביטחון באיכות ובעמידות של המוצרים, התואמים תקנים בינלאומיים מחמירים.

יתרונות אלו מעניקים לצל וילון יתרון משמעותי בתחום סגירת המרפסות, ומבטיחים ללקוחות פתרון איכותי, עמיד ואמין.
איך ליצור קשר עם חברת צל וילון לסגירת המרפסת שלכם
אם אתם מתגוררים בנתניה ומחפשים פתרון איכותי ומעוצב לסגירת המרפסת שלכם, חברת צל וילון מציעה שירותים מקצועיים ומותאמים לצרכים שלכם.
ניתן ליצור קשר עם החברה באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 072-3972-550
דרך האתר: בקרו באתר www.cel-vilon.co.il ומלאו פרטים בטופס הקשר למענה אישי.

מאמר זה נכתב על ידי מרינה סורוצ'ינסקי מחברת שי דוד ניהול מוניטין ויח"צ.

מוגש מטעם: צל ווילון