המטרה היא להבטיח שהריהוט יהיה תואם לסגנון העיצוב של הבית, שיחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן וכן, שיהיה פונקציונאלי. ברומו עיצובים מציעים לכם מגוון רחב של רהיטים לבית ולגינה אשר עשויים מעץ וראטן. אם אתם חובבי טבע, אין ספק כי הרהיטים הללו יתאימו לביתכם.
ריהוט גן ראטן- במה מדובר?
אחד מסוגי הרהיטים הפופולאריים ביותר כיום הוא ריהוט גן ראטן. לרוב בוחרים בריהוט מסוג זה עבור גינות, אך ניתן למצוא אותו גם בתוך הבית. הראטן אמנם קרוי על שמו של עץ הראטן, אך לרוב יהיה מדובר על רהיט שיהיה עשוי מחומר סינטטי שמזכיר במראה שלו את עץ הראטן.

1 צפייה בגלריה
ריהוט מעץ
ריהוט מעץ
ריהוט מעץ
(צילום: PEXELS)

עץ הראטן הוא עץ שגדל ביערות מלזיה ואינדונזיה. מדובר על חומר גלם איכותי ביותר אשר מעניק לרהיטים מראה אלגנטי וכפרי. יחד עם זאת, הוא לא עמיד כלל לתנאי מזג אוויר קיצוניים והרצועות הבונות את רהיטי הראטן נוטות להיפרם במהלך הזמן. בשל התכונות הללו, הרהיטים שעשויים מעץ ראטן אינם רהיטים שרלוונטיים לשימוש בישראל, שבה ניתן לסבול מתנאי מזג אוויר קיצוניים הן בקיץ והן בחורף.
ראטן סינטטי לעומת זאת לא פגיע כמו ראטן מקורי ולכן הוא מתאים מאוד לאקלים בישראל. מדובר על חומר על סיבים חזקים שעשוי מפלסטיק בשילוב אלומיניום או מפלסטיק בלבד. רהיטים העשויים מראטן סינטטי הם דקורטיביים ומרשימים מבחינת המראה שלהם ובד בבד, הם גם עמידים ואיכותיים ונשמרים לאורך זמן בכל תנאי מזג אוויר. מעבר לכך, הם גם עמידים בפני מים ולחות.
ריהוט מעץ- האם כדאי?
אם אתם מחפשים ריהוט גן או ריהוט לבית, אין ספק כי ריהוט עץ יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם. גם ריהוט עץ מציע מראה כפרי וטבעי והוא מכניס לא מעט חמימות לבית או לגינה. ריהוט גן עץ הוא ריהוט שמציע דקורטיביות לכל גינה, עיצוב מיוחד ובמקביל הוא גם איכותי מאוד.
היתרון המובהק של ריהוט גינה שעשוי מעת מלא כרוך בעמידות הגבוהה שלו ובעובדה שהוא יכול לשרת אתכם לאורל שנים רבות. בעוד שריהוט גינה שעשוי מחומרים סינטטיים שונים לא יחזיק מעמד לאורך זמן, ריהוט גן עץ בהחלט ישמש אתכם לתקופה ממושכת מבלי שייפגם או יינזק בצורה כלשהי.
מעבר לכך, בין אם מדובר על ריהוט גן עץ ובין אם מדובר על ריהוט לבית מעץ, הוא מציע אסתטיקה וטבעיות נפלאות. ריהוט זה משתלב בצורה הרמונית ומיוחדת גם בגינות וגם בבתים פרטיים. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון עיצוב כפרי, ריהוט עץ הוא הבחירה האידאלית לכל חלל שבו שכן, הוא משלים את סגנון העיצוב הנבחר ויוצר את האווירה המבוקשת.
לגבי העמידות של ריהוט עץ, אם מדובר על ריהוט שעשוי מעץ מלא, הוא יהיה מאוד חזק ויתמודד בצורה הטובה ביותר בתנאי מזג אוויר שונים. מדובר על נתון חשוב ביותר במיוחד כאשר מדובר על ריהוט גינה שעומד כל היום בחוץ ויכול להיפגע כתוצאה מהשמש הקופחת, כתוצאה מגשם או רוח ועוד.
למה דווקא ברומו עיצובים?
רכישת ריהוט לבית או לגינה חייבת להתבצע בצורה חכמה. המטרה היא לרכוש ריהוט איכותי, עמיד ודקורטיבי, שישתלב בסגנון העיצוב של הבית באופן הרמוני ויציע את הנוחות המקסימלית לדייריו. אם אתם מעוניינים להעניק לביתכם מראה כמה שיותר טבעי ואווירה חמימה, אין כמו ריהוט ראטן או ריהוט עץ לבית או לגינה שמציעים לכם ברומו עיצובים.
בברומו עיצובים אוסף יורם ברקאי מעצב הבית אשר מסתובב באירופה ועד אינדונזיה הרחוקה את כל הפריטים הייחודיים ביותר. כל הרהיטים שמוצעים בברונו עיצובים הם בעלי שיק אירופאי, הם איכותיים וקלאסיים והם יצירת אומנות של ממש. הרהיטים אשר מיובאים מאינדונזיה מיוצרים באופן ספציפי עבור ברומו עיצובים על ידי מפעלים משפחתיים שעוסקים בתעשיית הרהיטים לא מעט שנים.
השילוב בין העיצוב המודרני, האומנות העתיקה ועץ הטיק שיש לו מרקם ייחודי, יוצרים את הרהיטים המושלמים ביותר לגינה או לבית, כך שאם תבחרן בהם הם יכניסו טבע, חום והרמוניה לביתכם.

מוגש מטעם: bromodesign