הרי הדבר האחרון שתרצו יהיה להפקיד את עצמכם בידיו של איש מקצוע שאמנם מצהיר על עצמו כמקצועי וברמה גבוהה, אך בפועל אינו מציג תוצאות המניחות את הדעת. לכן, חשוב לבחון את העניין לעומק ככל האפשר, ולהבטיח שהמנתח הנבחר הינו בעל רקורד מוכח של מצוינות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
הפרמטרים שיש לבדוק בעת החיפוש אחר מנתח פלסטי מומלץ
• הסמכה – מנתח פלסטי מומלץ הוא כזה שמחזיק קודם כל באישורים הנדרשים כדי לבצע את ההליכים המסובכים הללו. הוא למד, התמחה ועבר את כל המבחנים הנדרשים על מנת לעסוק בכירורגיה פלסטית.
• ניסיון – כמה שנים עוסק המנתח בתחום? מהי תדירות הניתוחים שהוא מבצע? האם הוא מתמחה בסוג הניתוח שאתם מחפשים? ככל שביצע יותר הליכים מהסוג בו אתם מעוניינים, המשמעות היא שהוא בר ניסיון וניתן לסמוך עליו.
• הצגת הוכחות – אילו הוכחות, אתם שואלים? כמובן, תמונות לפני ואחרי שהן חשובות מאין כמותן בעולם הכירורגיה הפלסטית. הן ההוכחה לכך שאיש המקצוע אכן מסוגל לבצע את עבודתו נאמנה ולהבטיח שתהיו מרוצים ובעיקר, בעלי ביטחון ואהבה אמיתית לאדם שישתקף מולכם במראה.

1 צפייה בגלריה
מנתח פלסטי מומלץ
מנתח פלסטי מומלץ
מנתח פלסטי מומלץ
(צילום: pixabay)

להמלצות מטופלים חשיבות אדירה
המלצות ממטופלים קודמים הן כלי רב עוצמה שיסייע לכם להעריך המוניטין ורמת המיומנות של המנתח הפלסטי. אל תוותרו על חיפוש אחר המלצות וחוויות של מטופלים אחרים, כדי לקבל תובנות מדויקות לגבי איכות הטיפול והתוצאות. המלצות חיוביות, בעיקר כאלו עם תמונות לפני ואחרי שהעלה המטופל בעצמו, הן הוכחה מצוינת.
יתר על כן, המלצות נוגעות לעתים קרובות להיבטים שמעבר למקצועיות. מנתח פלסטי מומלץ הוא כזה שנותן מענה נעים וידידותי למטופלים, זמין להם לכל שאלה ודואג לכל מחסורם. זהו אלמנט חשוב מאין כמוהו, על אחת כמה וכמה כשמחליטים לעבור הליך כה חודרני כמו ניתוח פלסטי.
אתם עומדים להתאהב בעצמכם מחדש
עולם הכירורגיה הפלסטית הביא איתו שינוי אמיתי בדרך שבה אנו תופשים את עצמנו. אם רק נחליט, נוכל לשפר בעצמו דבר מה שעוצר אותנו מלאהוב את עצמנו, להתלבש כמו שנרצה, אפילו להתנהג כמו שנרצה. עם זאת, בתכלית האיסור אין לקפוץ למים מבלי לוודא כי מצאתם מנתח פלסטי מומלץ ומקצועי, שמביא איתו הוכחות, המלצות ואישורים לכך שהתוצאות של ההליך שתעברו, יהיו לא פחות ממושלמות. לפרטים נוספים היכנסו לאתר של ד"ר בני מייליק ובואו להחזיר את הביטחון והאהבה העצמית, לחייכם.

מוגש מטעם drmeilik