הכרויות מקוונות הן דרך נפלאה לפגוש ולצאת לדייטים, וזה בדיוק מה שאתרים אלה מציעים לכם, הם עוזרים לכם לפגוש יותר אנשים.
אם החלטתם לחפש את מזלכם באתר מקוון, ואתם מתלבטים כיצד לשתף מידע על עצמכם וכיצד לבחור את הפרטנר המתאים לכם, לפסיכולוגים יש כמה עצות שיכולות לעזור לכם.
1. בחרו את אתר ההיכרויות בחוכמה
נסו לבחון כמה אתרים ואז להחליט. בחרו באתר המתאים לכם. יש אתרי היכרויות שמיועדים למי שמחפש דייטים מזדמנים ולא מחייבים ליצירת קשר דיסקרטי או חד פעמי. ויש אתרים אחרים שנועדו לחבר בין אנשים החולקים תחביבים משותפים או תכונות משותפות אחרות. לכן, בחרו באפליקציה המתאימה למציאת הפרטנר שאתם מחפשים.
2. היו כנים
מחקרים מראים שכאשר מדובר בדברים כמו היסטוריית מערכות יחסים, העדפות של חיות מחמד, ערכים או אמונה דתית – אנשים נוטים להתאהב באנשים הדומים להם. לאור זאת, היו כנים לגבי מה אתם רוצים ומי שאתם. כך תעלו את הסיכוי שבסופו של דבר תבחרו ותפגשו באנשים שתוכלו להסתדר איתם.
זה המקום להיות ברורים לגבי מי אתם ואת מי אתם רוצים לפגוש. ואם יש לכם בעיה לפגוש מישהו שלא תואם את סולם הערכים שלכם, ציינו זאת מראש כדי להבטיח שתמצאו פרטנר שתואם את ההעדפות שלכם.

1 צפייה בגלריה
איך להשתפר בדייטים המקוונים
איך להשתפר בדייטים המקוונים
איך להשתפר בדייטים המקוונים
(צילום: depositphotos)

3. פרסמו תמונת פרופיל ריאלית
בחרו בתמונת פרופיל המתארת במדויק את המראה שלכם, שהיא גם תמונה שאתם מרוצים ממנה. לא כדאי להעלות תמונה שאינה מתארת אתכם כיום כפי שאתם במציאות.
לתמונת הפרופיל שלכם יש השפעה רבה על החביבות ועל היחס הראשוני שתקבלו מאדם שמעולם לא פגש אתכם. לפי המחקר, תכונות ספציפיות מגבירות בדרך כלל את האטרקטיביות והחביבות אצל האדם הצופה בה כמו למשל, תמונה עם ראש המוטה טיפה הצידה וחיוך אמיתי עם קימטוטים בעיניים.
4. גשו לעיקר, וציינו בפרופיל את מה שהופך אתכם למעניינים
אף אחד לא יקרא מלל אינסופי. אנשים נוטים להחליק מהר כשהם נכנסים לפרופילים השונים. אז ציינו את הדברים שבאמת חשובים לכם, ותו לא.
תכללו בטקסט את מה שמייחד אתכם. אנשים נוטים לגלות עניין באנשים מעניינים. רשמו גם את מה שאתם מחפשים בפרטנר שלכם. האיזון האידיאלי הוא לכתוב 70% על עצמכם ו-30% על הפרטנר שאתם מחפשים.
ולבסוף, שמרו על ראש פתוח. אל תדלגו על מישהו רק בגלל שהוא לא נלהב מריצת בוקר כמוכם. היו פתוחים לרעיון שאתם באמת יכולים לצמוח בדרכים חדשות ממישהו שאולי תפגשו באינטרנט.

מוגש מטעם: שובבים